Новітню історію України, як європейської держави, окрім наших захисників, сьогодні створюють і бізнеси, українські підприємці. Саме вони допомагають утримувати нашу економіку, розвивати особисті компетенції, регулювати власні доходи та досягати успіхів.
Юлія БОЙЧУК – бізнес-тренер з величезним багажем практичного досвіду знає, як допомогти вам відкрити бізнес, як розвинути існуючий та масштабувати його, як адаптуватись до змін ринку, знайти постійних клієнтів для послуг та покупців для вашого товару.
– Пані Юліє, Ваша діяльність сьогодні дуже затребувана. Соцмережі – це потужний механізм. З якими галузями та запитами до Вас можуть звернутись люди?
– Проєкти, які я допомагаю розвинути клієнту за два місяці, можуть бути приналежні до будь-якої галузі. Головне, аби ця ніша була представлена онлайн. Тобто мова йде про продаж товарів та послуг усіх сфер. Продукти, консультації, курси, виробництва, оптові продажі тощо. Ми працюємо абсолютно з будь-чим, що можна продавати та потребує пошуку клієнтів. Збільшення попиту – наше головне завдання.
– Поділіться, будь ласка, результатами роботи клієнтів, які звернулись до Вас.
– Взагалі результати моїх клієнтів, кого я навчаю, з ким співпрацюю – дуже різні. Але, якщо говорити про найцікавіші, я виділю, напевно, два особливих для мене. Перший – це виробництво дубових сходів під ключ у Чернівецькій області. Ми працювали дуже довго та плідно з компанією. Формували повністю лінійку товарів, створювали сторінки у мережі, налаштовували рекламу та формували попит. Особливість цього кейсу полягалю у вартості товару – 1500-4000 доларів.
Другий проєкт був не менш цікавим у сфері косметології, де власниця пропонувала дівчатам послуги апарата холодної плазми (не вдаватимусь у подробиці). Результатом нашої спільної роботи за два місяці був ріст попиту на послуги у 13 разів! Клієнтка вклала в навчання 8400 грн, а за кілька тижнів отримала чистий прибуток у 104 000 грн.
– Будемо відвертими, на ринку сьогодні досить багато фахівців Вашого профілю. Чому наш читач має обрати саме Вас для розвитку свого бізнесу?
– Моєю найсильнішою професійною стороною є особистий успіх у бізнесі. Перше – я маю розвинену мережу онлайн та офлайн магазинів. Друга галузь моєї діяльності – освітня, де я виступаю у ролі бізнес-експерта. І третій мій проєкт – це агенція з надання послуг для бізнеса. Контролюючи усі три свої власні проєкти, я можу надати людині компетенції, якими володію сама. Особисті практичні успіхи дають мені змогу бачити в кожному бізнесі можливості, які часто не бачать самі власники.
– З чого саме складається процес роботи, як працює цей механізм?
– Коли до мене звертається клієнт за навчанням або наставництвом, ми розбираємо з початку, що маємо на цю мить (точка А). Це відповіді на питання: що продаємо, кому, хто продає, яка модель продажів, які товари/послуги на хвилі, які ні… Далі ставимо мету – точка Б. Розробляємо стратегію по найкоротшому шляху та обираємо найефективніші інструменти. Серед них: таргетована реклама, реклама у блогерів, покращення скриптів, системне просування тощо. Процес роботи у тандемі досить цікавий та ефективний.
– Події минулого року вимусили багатьох закрити бізнеси. Чи берете Ви в роботу таких, хто відновлюється на ринку?
– Однозначно минулий рік змусив кожного з нас переглянути свою діяльність. Хтось закрився, хтось навпаки – відкрився, дехто відновлюється або змінює вектор. Але для мене немає різниці, з яким бізнесом працювати. Основний фактор необхідний для досягнення результату – людина (клієнт) має бути готова змінювати свою стратегію роботи та інструменти, які адаптовані під ринок сьогодення. Адже, працюючи механізмами навіть п’ятирічної давнини, розвиватись ні в соцмережах, ні в офлайн магазинах підприємець не зможе. Усе змінюється надто швидко. Якщо людина готова до змін, ми можемо гарантувати бажані результати нашої співпраці.
– Напевно, варто поговорити і про Ваш досвід.
– До статусу, який сьогодні є в мене, я йшла протягом восьми років навчання. У ці знання та досвід я вклала понад 200 000 доларів. Це дало мені змогу достеменно відпрацювати кожний найменший процес, який повинен працювати на розвиток бізнесу. Зараз, маючи в арсеналі три ефективні автоматизовані проєкти, я вже прагну ділитись знаннями, що дуже мотивує мене.
– Пані Юліє, яку дасте пораду українцям, які ще не наважились на роботу з Вами?
– По-перше, я раджу шукати нові шляхи продажів. Вони є, запевняю вас! Друге – будьте готові до змін, будьте гнучкішими та адаптивними. А тим, хто ще на шляху до розвитку я бажаю звертатись виключно до практиків. Тому що тільки вони на власному успішному прикладі можуть допомогти вам здійснювати мрії та реалізовуватись.
instagram: julia_liewet