Універсальна підтримка, наставництво та чіткі дієві поради. Усі ці послуги можна отримати від трансформаційного коуча з розвитку особистого бренду в соціальних мережах. З гостею нашого журналу Мирославою ЛЯМИЧ говоримо про те, кому необхідним буде допомога наставника, як можна підняти свій бренд на новий рівень та як швидко завоювати довіру своїх підписників.
Трансформаційний наставник топових експертів. Авторка курсу з елементами наставництва
з розвитку особистого бренду в соціальних мережах «Я ACTION»
– Вітаємо Вас, Мирославо! Наше інтерв’ю хочу почати з розмови про Вашу діяльність. Ви – трансформаційний наставник для експертів. Що це означає ця посада?
– Навзаєм. Я б не назвала це посадою. Це більше покликання. Багато людей мріють про кращу роботу, кращий дім, краще життя та щоб це отримати, потрібно пройти певні трансформації. І перше, з чого варто почати, – це змінити мислення. Бо людина, яка хоче краще жити, а підсвідомо вважає себе не вартою цього, краще жити не буде. Тому я хочу показати людям шлях через трансформацію мислення до фінансової незалежності, яка несе за собою свободу у всіх сферах життя.
– Скажіть, коли власне експерту може знадобитись наставник?
– Наставник експерту потрібен, коли він розуміє, що вже час рости, але його власних знань, вмінь, мотивації не вистачає. Наставник – це людина, яка в першу чергу, надихає і показує шлях та можливості, допомагає розкрити потенціал.
– Для чого експертам різного напрямку просувати власний бренд у соціальних мережах?
– Особистий бренд – це те, що вирізняє експерта в натовпі, адже він будується на особистих якостях, уміннях і цінностях. Сильний особистий бренд ставить експерта на перше місце в його ніші та серед інших експертів, допомагає йому бути поза конкуренцією.
– Розглянемо приклад: я – репетитор і хочу почати вести блог, або вже почала це робити. І тепер мрію набрати свою цільову аудиторію, або збільшити її кількість. З чого мені почати взагалі?
– Щоб почати набирати чи збільшити кількість своєї цільової аудиторії, як репетитору, так і коучу потрібно використовувати різні методи просування, не обмежуватися безкоштовними, а залучати таргетовану рекламу і блогерів.
– Які головні поради Ви дасте експерту щодо ведення блогу?
– Перше правило блогу, і, мабуть, головне – бути чесним, справжнім, не грати ролі. Читачі розумні люди, вони все бачать і відчувають. Спілкуватися зі своїми підписниками. Будувати міцний зв’язок між собою та аудиторією через особистість
– Ще таке питання – як продавати, не продаючи, в блозі?
– Продавати, не продаючи, для мене найвищий рівень довіри до експерта. Це означає, що його підписники настільки лояльні, що їм практично все одно, яку послугу купити в цього експерта, вони її куплять, бо саме він її продає.
– Мирославо, скажіть, з якими труднощами Ви самі стикнулися, коли будували власний блог?
– Мабуть, я не буду оригінальною. У мене були ті ж проблеми, що й у більшості – мало знань. І щоб їх отримати, я вчилася і вчилася багато. За рік роботи в блозі пройшла понад 20 навчань, збираючи інформацію, як пазл. Я купувала переважно дорогі курси, деякі виявилися корисними отриманою інформацією, а деякі – досвідом: як я не хочу. Саме так у мене і виникла ідея створити свій продукт, який зекономить і час, і фінанси експертів, які хочуть проявлятися в Instagram. Так і народилося моє наставництво «Я ACTION».
– У якому форматі Ви зараз працюєте та які власне послуги можете надати клієнтам в мережі?
– Я працюю онлайн, що дає мені можливість будувати свій графік так, як мені зручно. Я не прив’язана до одного місця, обставин та людей.
Як вже говорила, мій основний продукт – це 2 місячний комплексний курс з елементами наставництва з розвитку особистого бренду в соціальних мережах «Я ACTION», також проводжу консультації для коучів і експертів з ведення блогу – це можуть бути точкові запити, або більш комплексні. Для експертів, які вже хочуть створити свій власний продукт, проводжу консультації з методології їх створення.
– Наостанок скажіть, що дає Вам натхнення продовжувати розвивати власний бренд та йти далі в розвитку?
– Моє натхнення – це мої діти. Я хочу бути для них прикладом. Хочу, щоб вони бачили та знали, що знайти улюблену справу, яка приносить не лише задоволення, можливо. Треба тільки дуже захотіти, поставити собі ціль, визначитися з необхідними кроками і йти, щоб неодмінно досягти.
instagram: myroslava_liamych
miroslava131629@gmail.com