Перейти до панелі інструментів
миллениум

ІСТОРІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИКА, ЯКА ВИКЛИКАЄ ГОРДІСТЬ ЗА НАЦІЮ, НАШИХ ЛІКАРІВ ТА НАУКОВЦІВ

Україна сьогодні не просто визнається частиною Європи. Наші виробники товарів займають перші місця в різноманітних рейтингах якості продукції. Серед таких є й компанія, яка заснована двома друзями. Про що йде мова, чим пишається Kaetana, яку філософію мають її засновники Ігор КИРИКЕВИЧ та Віктор СОЛОДУНОВ, з’ясуємо прямо зараз.

– Ігорю, за профілем у соцмережах складно визначити вид Вашої діяльності, але в колах індустрії краси Ви персона досить відома. Почнемо з основ?
– Я лікар-дерматолог. Закінчив Київський медичний університет. Потім пройшов інтернатуру, працював якийсь час за фахом, але настали ті самі лихі 90-ті. Почались пошуки себе. Так разом із своїм кращим другом та колегою, теж лікарем за фахом, Віктором Солодуновим у 2003 році заснував компанію Kaetana. На той момент усе привозилось із-за кордону, а українського виробництва косметики не було навіть у проєкті. Ідея створити власний бренд формувалась в нас досить довгий час, протягом якого ми з Віктором працювали в різних косметичних компаніях. Це був величезний досвід. Ми спілкувалися з клієнтами, вивчали склад професійної косметики. І в голові поставало питання: чому ж ми, маючи професіоналів, традиції, ресурси, не можемо створити власне. З того питання ми й почали роботу над випуском першої в Україні вітчизняної професійної брендованої косметики. Так було створено компанію Kaetana.
– Знаємо, що на ринок Ви вийшли лише з дев’ятьма позиціями. Як надалі розвивались події?
– Саме так. А далі у 2009 році я прийшов до технічного підрозділу Міністерства охорони здоров’я, організації, яка власне видає усі дозволи. Їм я приніс наші кислотні пілінги. Великими очима на мене дивився чиновник, який відкрив великий довідник з класифікаторами косметичних засобів і спитав: де ви тут бачите пілінги? Після того в нас пішло цілих півроку, аби у класифікаторі з’явилось: косметичні кислотовмісні засоби. Так крок за кроком ми просуваємось вже 18 років. Починали з 9 позицій, а на сьогодні маємо вже 149. За увесь цей час провели 122 професійні виставки в дуже багатьох містах. Не лише в Україні, а й за кордоном.
– Як за багато років досвіду та практики наша медицина та підхід до косметології змінилися, на Ваш погляд?
– Якщо говорити про професійний сектор, він досить стабільний. Сутність професійної косметики не повинна змінюватись. Я знаю бренди, які у гонитві за прибутком почали продавати продукцію в інтернет-магазинах, на ринках, в універмагах. Але люди, клієнти стали більш уважними та допитливими. Змінився клієнт, він став розумний та вибагливий, навіть примхливий. Змінились запити. Людина вже не хоче просто купити крем під очі, вона прагне детально знати увесь склад, вивчає інгредієнти, задає незручні питання. Ми особисто зустрічаємось з косметологами, дерматологами, лікарями та відповідаємо на питання, розповідаємо усе про продукцію, її ефективність, про склад та роботу із тим чи іншим засобом. Вони усе це тестують, а потім приймають рішення чи працювати з нашими виробами.
– Фактично ви створили вітчизняний ринок професійної косметики!
– Так, завдяки нашій компанії, саме людям, які працюють над виробництвом, ми змінили докорінно ставлення до української косметики. Навіть 10 років тому на нас ще дивились, як на марсіан: «Що, українське, та бути такого не може!». Так от, саме ми змінили рух цього колеса. І я дуже щасливий, що люди на виставках вдивляються і шукають саме українського виробника. Ми ні з ким не конкуруємо, ми всі колеги. В нас є пакт про дружбу та співробітництво. Мені приємно бачити, що українським виробникам почали довіряти, вивчати їх. І ціна наша справедлива, вона розрахована на середній клас. Ми не залежимо від курсу валют, не підіймаємо ціни! Тому наші продажі виросли в рази, коли коливання курсів досягали своїх максимумів.
– Пане Ігорю, які запити є сьогодні від Ваших клієнтів?
– Поясню на одному-єдиному прикладі: сьогодні косметологи потребують сучасного підходу до карбоксітерапії. Ми ж на запит відповідаємо наступним чином: тестуємо нові складові та робимо ще кращим наш продукт. Карбоксітерапія – дуже дорога процедура, і косметологи питають, чи можна здешевити її? Наша відповідь – так, проте якість не постраждає! Насправді, в більшості випадків для БАГАТЬОХ процедур немає потреби мати 7 позицій, часто достатньо 2-3. Решта, як кажуть, від лукавого і направлена виключно на заробіток.
– У чому головна Ваша філософія життя?
– Наша філософія – не лише і не стільки робити гарні тюбики та баночки з мазями, ми допомагаємо людям, несемо важливу місію в соціальному напрямку. Окрім того, займаємось книговидавництвом, допомагаємо молодим письменникам, екології, проводимо експедиції в ліси. Ми не пишемо про це ніде, проте я вирішив зізнатись. Скромність це добре, але люди повинні долучатись до благодійності. Насправді, проблема з лісами в країні неймовірна, а екологічні органи влади кажуть, що в них немає навіть бензину, аби провести експедицію.
– Ігорю, що відрізняє Вас, вітчизняного співвласника компанії, від дилера імпортної косметики?
– В нас очі горять справою! Це дуже цікаво розробляти новий, корисний продукт, сидіти ночами в офісі та лабораторії, шукати найкраще! І ми поки не знайдемо ідеального рішення, не будемо спати ночами. Я знаю, що й інші українські виробники працюють так само. Усі ми прагнемо жити в класній країні та користуватись здоровою продукцією!
– Що Ви як експерт вважаєте основою краси та здоров’я нашої шкіри?
– Перш за все – це генетика. І, на жаль, із нею мало що можна зробити. Проте важливо вести здоровий спосіб життя, мати позитивні емоції, кохання, ростити дітей, заводити котів та собак. Радіти життю. Усе це впливає на стан нашої шкіри та якості життя. Останнім часом я все частіше спостерігаю своїх знайомих, які старіють на очах, питаю: що з тобою? І чую у 100% про виснаження, стреси, страх, негатив. Усе це і спричиняє раннє старіння шкіри обличчя.
– Ігорю, неймовірно цікава історія. Дякуємо за бе-сіду. Що скажете про свої плани?
– Наша компанія у співдружності з видатним українським вченим-фізіологом, генетиком Віктором Досенко прийняла участь у розробці першого в світі крема-сенолітика. Якщо коротко – це склад речовин, здатних боротися із старіючими клітинами-провокаторами, які пригнічують ріст молодих клітин. Сенолітики, фактично, призупиняють старіння шкіри. Цей комплекс – наша колективна гордість, бо, підкреслю ще раз, українське – це круто!

Головний офіс компанії знаходиться у Києві,
+380674462827
+380963841696

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями