Протягом багатьох років Україна залишалася привабливим місцем для зйомок міжнародних брендів. Тут реалізовували свої проєкти такі гіганти, як Apple, Mercedes-Benz, Netflix та інші. Це свідчить про високий рівень нашого продакшену, креативу та професіоналізму. Сьогодні цю репутацію підтверджує талановита і креативна команда Олександри КУЛИКОВОЇ.
– Олександро, раді вітати! Ваша компанія пропонує безліч цікавих продуктів. Почнімо з основного?
– Дякую! Якщо коротко, ми створюємо відео для бізнесів, серед яких Lenovo, ROZETKA, EVA, MD Fashion та інші. Наш контент різноманітний: рекламні ролики, відео для соціальних мереж, навчальні й інформаційні матеріали для кампаній та неприбуткових організацій.
Ми беремо ідею, додаємо професіоналізму, креативності та сучасних технологій. У нас також є цілий відділ анімації, який здатен створити те, що неможливо зняти камерою: наприклад, динозавра в офісі чи космічну подорож. І, звісно, не забуваймо про контент-стратегії, які роблять усе це дієвим, а не лише естетично привабливим.
– Що вирізняє вашу команду серед конкурентів?
– У нас є те, що я називаю «гнучкість із логікою». Ми працюємо за принципом юнітів – це невеликі команди, кожна з яких має свою спеціалізацію.
Одні юніти займаються великими телевізійними проєктами, що вимагають детального планування та масштабності. Інші зосереджені на створенні контенту для соціальних мереж, де важливі швидкість і мобільність.
Ця структура дозволяє нам адаптуватися до різних запитів і бюджетів клієнтів. Окрім того, наш креативний відділ допомагає вдосконалювати ідеї клієнтів або адаптувати їх під виробничі можливості. Ми завжди шукаємо нестандартні рішення і навіть знімаємо частину рутинної роботи з плечей агенцій. Загалом ми прагнемо знайти найкраще рішення для кожного проєкту, додаючи до роботи гумор і любов.
– Які виклики сьогодення у професійній сфері ви відчуваєте і як їх долаєте?
– Креативний бізнес завжди має справу з викликами, а в сучасних умовах це особливо відчутно. Нам довелося адаптувати багато процесів, але ми тримаємо планку і навіть розвиваємо нові напрямки, зокрема анімаційні проєкти.
– Який проєкт для вас став найвизначнішим?
– Ми реалізували багато цікавих проєктів для таких клієнтів, як Flipper, Lenovo, Нова Пошта, Міністерство цифрової трансформації України та Дія.City. Кожен із них має свою унікальність і надихає нас.
Однак один із проєктів залишив особливий слід у моєму серці – це документальний фільм. Він був емоційно складним, але мав надзвичайно важливу місію.
Тож моя порада: не бійтеся мріяти й ризикувати. Підтримуйте українське! Ми всі є частиною великої команди, яка створює майбутнє. Якщо вам потрібна допомога з відео, звертайтеся. Ми зробимо вашу історію яскравою та незабутньою!
OLEXANDRA KULIKOVA ON THE CREATIVITY THAT DRIVES BUSINESS
For many years, Ukraine has remained an attractive location for international brands to film. Such giants as Apple, Mercedes-Benz, Netflix and others have created their projects here. This demonstrates the high level of our production, creativity and professionalism. Today, this potential is confirmed by the talented team of Oleksandra KULIKOVA.
– Olexandra, we are glad to welcome you! Your company provides a lot of interesting products. Let’s start with the main ones, shall we?
– Thank you! In short, we create videos for businesses such as Lenovo, ROZETKA, EVA, MD Fashion and others. These are commercials, content for social networks, as well as educational and informational videos for campaigns and non-profit organizations.
That is, we take an idea; add professionalism, creativity and technology. We also have a whole animation department. They are masters of what cannot be captured on camera: do you want a dinosaur in the office or a space journey? You’re welcome! And let’s not forget about content strategies, so that all this actually works, and not just looks nice on YouTube.
– What exactly distinguishes your team from competitors?
– We have what I call “flexibility with logic”. We are divided into units – these are separate teams that work on different principles. Some of them specialise in large television projects that require a serious approach, scale, planning and detail. Others are focused on the fast and high-quality creation of content for social networks where speed and mobility are important.
This structure allows us to adapt to different types of clients and tasks. This also means different budgets and approaches, which makes us flexible in our cooperation. In addition, we have a creative department that helps to “screw up” clients’ ideas or adapt agency ideas to production. It is often about finding non-standard solutions and even removing some of the routine work from agencies. And in general, we are about finding the best solution for any project, and we do it with humour and love.
– What challenges do you face today in the professional sphere and how do you overcome them?
– Creative business and today is an entire challenge! We had to change many processes. But we remain here, maintain the level and even develop new areas including animation projects.
– What was the most significant project for you?
– We have implemented many interesting projects for such clients as Flipper, Lenovo, Nova Poshta, the Ministry of Digital Transformation of Ukraine and Diya.City. Each of them is special and inspiring. However, what I remember most was the documentary, which became not only emotionally complicated, but also an extremely important mission.
So my advice is not to be afraid to dream and take risks. Support Ukrainian! We are all part of a big team that is building the future. If you need help with the video, get in touch. We will find a way to make your story vivid and unforgettable.