Наталія КУЛІНСЬКА — талановита та креативна ведуча, яка приносить унікальний шарм і професіоналізм до кожної події, вміє зворушувати серця та створювати неповторні моменти на кожному заході.

— Як виникла ідея створення власного бренду та яка є основна мета Вашої діяльності?
— Я не називаю свою діяльність бізнесом чи брендом — для мене це віддушина та поклик душі. У мені живе творчість із народження, і завдяки їй я наповнююся енергією, щоб жити своє найщасливіше життя! Це мій паралельний світ, якщо так можна сказати. Саме діяльність заради людей дала результати.
Цей бренд створили люди — не для мене, а для себе, щоб отримувати якісні, чесні, щирі послуги. Я просто працювала, розвивалася, не зупинялася перед жодним хейтом чи перепонами, а вони підтримували мене завжди!
Сьогодні я продовжую проводити заходи різних форматів і викликів у своєму невеличкому, але дивовижному місті — Ізмаїл. Завдяки багатогранності та різносторонності внутрішнього світу ці заходи відрізняються від стандартів. Я не прихильниця трендів, бо для мене це нав’язані шаблони. Я за свій погляд, навіть якщо він поки що не сприймається суспільством. Я знаю, що завтра це стане актуальним.
— Які напрямки та техніки Ви використовуєте у своїй творчості?
— Голос, душа, мудрість та фантазія — мої основні технічні засоби. Я прово-джу як благодійні, так і приватні заходи, які допомагають мені не зупинятися в громадській діяльності.
— Які цінності Ви прагнете втілити у своїх проєктах?
— Хочу сказати словами Ліни Костенко: «І якби на те моя воля, написала б я скрізь курсивами: — Так багато на світі горя, люди, будьте взаємно красивими!».
— Яким чином Ваша творчість впливає на глобальну культуру та суспільство?
— Одного разу я усвідомила, що люди з мікрофоном — це провідники, і як важливо нести в маси через слово культуру мислення, глибину почуттів до цінностей життя. Саме це я впроваджую навіть у розважальних проєктах. Головний принцип — дотримання меж пристойності через легкість та задоволення. Відпочивати можна і потрібно красиво та пристойно, бо як інакше яскраво прожити своє найкраще життя?
— Як Ви бачите свій бренд через п’ять років і які цілі хочете досягти?
— Творчість — це один із напрямків моєї діяльності. Я мрію інтегрувати її у свою громадську діяльність, поєднати культуру і повсякденне життя, максимально приділити увагу формуванню культурних цінностей у дітей та підлітків. Ви взагалі чуєте, що вони дивляться і як спілкуються? Це проблема сьогодення, треба бити тривогу і намагатися змінити вектор їхньої свідомості через соціальну та культурну політику. І ця політика може початися з маленьких кроків у маленьких селах та містах. Ви уявляєте, якщо об’єднати всі ці ініціативи? Можливо, ця публікація і є тим першим кроком!
По-справжньому «дорослі» проєкти лише починають своє зародження! Можливо, саме у майбутніх публікаціях я буду ділитися з вами всім новим і цікавим, що з’являтиметься на шляху до їх реалізації.
Дякую всім, хто поруч підтримує та надихає!
З вірою у вашу підтримку!
kulinska_nataliia
NATALIIA KULINSKA: “I’VE HAD CREATIVITY IN ME SINCE BIRTH, AND IT GIVES ME THE ENERGY TO LIVE MY HAPPIEST LIFE!”
Nataliia KULINSKA is a talented and creative host who brings unique charm and professionalism to every event, knows how to touch hearts and create unique moments at every event.
— How did you come up with the idea of creating your own brand and what is the main goal of your activity?
— I don’t call my activity a business or a brand – for me, it’s an outlet and a call of the soul. I’ve had creativity in me since birth, and it gives me the energy to live my happiest life! This is my parallel world, so to speak. It is the work for the sake of people that has yielded results.
This brand was created by people – not for me, but for themselves – to receive high-quality, honest, sincere services. I just worked, developed, did not stop in front of any hate or obstacles, and they always supported me!
Today, I continue to hold events of various formats and challenges in my small but amazing city of Izmail. Due to the versatility and diversity of my inner world, these events differ from the standards. I am not a fan of trends, because for me they are imposed templates. I stand for my own view, even if it is not yet accepted by society. I know that tomorrow it will become relevant.
— What trends and techniques do you use in your work?
— My voice, soul and imagination are my main tools. I hold both charity and private events, which help me to keep up my charity work.
— What values do you strive to embody in your projects?
— I want to say in the words of Lina Kostenko: :…there is so much grief in the world, people, be mutually beautiful” (“…так багато на світі горя, люди, будьте взаємно красивими”).
— How does your work influence global culture and society?
— One day I realised that people with a microphone are guides, and how important it is to bring to the masses through words a culture of thinking, a depth of feeling for the values of life. This is what I implement even in entertainment projects. The main principle is to respect the boundaries of decency through lightness and pleasure. You can and should relax in a beautiful and decent way, because how else can you live your best life?
— How do you see your brand in five years’ time and what goals do you want to achieve?
— Creativity is one of the areas of my activity. I dream of integrating it into my social activities, combining culture and everyday life, and paying maximum attention to the formation of cultural values in children and teenagers. Do you even hear what they watch and how they communicate? This is a problem of our time, we need to sound the alarm and try to change the vector of their consciousness through social and cultural policy. And this policy can start with small steps in small villages and towns. Can you imagine if all these initiatives are combined? Perhaps this publication is the first step!
My “adult” projects are just getting started, and perhaps in future publications I will share this path and hope for the support of readers.