Перейти до панелі інструментів
миллениум

Ольга КОВАЛЬСЬКА — власниця офлайн- та онлайн-магазинів Kovalska_shop — розповідає, як утримати бізнес у складний для країни час і як вона долає виклики, що виникають у її справі

https://www.instagram.com/olya_kovalska_/

— Як Ви адаптували свій бізнес, зважаючи на складну ситуацію в країні?
— Мій бізнес почав адаптуватися з першого дня повномасштабного вторгнення. Я одразу визначила пріоритети та вирішила працювати задля нашої перемоги. Ми почали активно займатися волонтерською діяльністю та вибудували роботу так, щоб частина прибутку постійно спрямовувалася на закриття потреб наших військових.
— Які стратегії Ви використовуєте для збереження і розвитку бренду під час економічної нестабільності, спричиненої війною?
— Відверто кажучи, не маю жодних заздалегідь прописаних планів чи стратегій. Щоранку, прокидаючись, дякую за ще один день, аби щось зробити. Я чітко усвідомлюю: у наш час «завтра» може не настати. І вже давно це прийняла. Мене це більше не лякає. Поки ми живі — маємо діяти, допомагати одне одному, кожен на своєму місці.
— Чи ставите Ви собі за мету відкривати нові можливості для бізнесу в умовах війни?
— Так, зараз розвиваю співпрацю зі своїм другом Ромою — він створює мілітарі-мерч, а я допомагаю з реалізацією. Він нині воює в Донецькій області, тож, зрозуміло, часу обмаль. Але в нього є мрія і бажання розвиватися, і ми обов’язково це здійснимо.
— Які основні виклики постають перед Вашим брендом через війну, і як їх долаєте?
— Головний виклик — це повна нестабільність. До війни все працювало, як годинниковий механізм. Тепер — усе більше на «удачу»: чи пощастить, чи знову буде обстріл. У таких умовах неможливо будувати конкретні довгострокові плани. Тож дію за ситуацією. Я стала людиною, яка навчилася жити «тут і тепер». Раніше не вміла — війна змінила мене.
— У зв’язку з війною Ви активно займаєтесь волонтерством. Розкажіть докладніше про цей етап життя.
— Волонтерство — це не етап, це вже стиль життя. Ми всі маємо бути частиною надійного тилу. Мені боляче бачити, як багато людей, навіть колег, маючи ресурси, не усвідомлюють важливості цього.
Моя аудиторія миттєво закриває збори, бо довіряє мені і знає, що це справді важливо. Так, усі втомилися, але ми не маємо права зупинятися — ми вже пройшли величезний, болючий шлях. Ми не можемо робити вигляд, що війна когось не стосується. Ті, хто так вважав, уже покинули країну.
Я хочу об’єднувати людей. Хочу бачити, що вони готові боротися. Бо тил має працювати.

OLHA KOVALSKA: I BECAME A PERSON WHO LEARNED TO LIVE TODAY. I WASN’T ABLE TO DO SO BEFORE, BUT THE WAR CHANGED EVERYTHING

Оlha Kovalska, owner of Kovalska_shop, an offline and online retailer, tells us how to keep a business going in a difficult time for the country and how she overcomes the challenges she faces in her business.

— How have you adapted your business given the difficult situation in the country?
— My business started adapting from the first day of the full-scale invasion. I immediately set priorities and decided to work for our victory. We began to actively engage in volunteer activities and organised our work so that part of our profits was constantly directed to meet the needs of our military.
— What strategies do you use to maintain and develop your brand during the economic instability caused by the war?
— To be honest, I don’t have any pre-written plans or strategies. Every morning when I wake up, I am grateful for another day to do something. I clearly realise that in our time, there may not be a ‘tomorrow’. I have accepted this a long time ago. It doesn’t scare me anymore. As long as we are alive, we have to act, help each other, each in his or her own place.
— Do you aim to open up new business opportunities during the wartime?
— Yes, I am currently developing cooperation with my friend Roma – he creates military merchandise, and I help with the sales. He is currently at war in the Donetsk region, so, of course, time is short. But he has a dream and a desire to develop, and we will definitely make it happen.
— What are the main challenges your brand faces because of the war, and how do you overcome them?
— The main challenge is complete instability. Before the war, everything worked like clockwork. Now, everything is more about “luck”: whether we are lucky or there will be another shelling. In such conditions, it is impossible to make specific long-term plans. So I act according to the situation. I have become a person who has learnt to live in the here and now. I couldn’t do it before – the war changed me.
— Because of the war, you are actively involved in volunteering. Tell us more about this stage of your life.
— Volunteering is not a stage; it is already a way of life. We all need to be part of a reliable home front. It pains me to see how many people, even colleagues, who have the resources, do not realise the importance of this.
My audience instantly closes the collections, because they trust me and know that it is really important. Yes, everyone is tired, but we have no right to stop – we have already gone a huge, painful way. We cannot pretend that the war does not concern anyone. Those who thought so have already left the country.
I want to unite people. I want to see that they are ready to fight – because the home front has to work.

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями