Перейти до панелі інструментів
миллениум

Леся Д’ЯЧЕНКО – власниця та керівниця СТО Volvo – Service AUTO Expert, яке розташоване в 12 км від Києва по одеській трасі у смт. Глеваха. Це СТО не просто є найтоповішим в Україні! Компанія всупереч обставинам продовжує працювати, розвивати нові напрямки, авжеж, допомагати українським захисникам, передаючи їм автівки та волонтерам для перевезення гуманітарної допомоги. Про історію успіху та сервіс говоримо з пані Лесею далі.

– Пані Лесю, з чого починався Ваш шлях до затребуваності та успіху?
– Вітаю, шановні читачі та редакція! Наша історія почалась з того, що мій чоловік Леонід з юності захоплювався автомобілями VOLVO, їх унікальністю, безпекою та характеристиками. Першим нашим Volvo був 740, далі вже були 760, 960, V50, XC70, XC60… Тому, коли чотири роки тому в нас постало питання про відкриття СТО, ніяких суперечок не було стосовно того, на якому авто ми будемо спеціалізуватися.
– Який етап відкриття СТО став найскладнішим для Вас?
– Найскладнішим моментом на старті будь-якого бізнесу є правильно підібраний колектив. Нам в цьому аспекті дуже пощастило, адже у витоків нашої СТО Volvo стояв висококваліфікований діагност з досвідом роботи на офіційних дилерах Volvo – Олексій Хлєбік, який зараз є технічним керівником нашого сервісу. Саме він, на початку роботи, допоміг зібрати команду механіків, які знали і любили Volvo.
– Як швидко Вам вдалось здобути довіру від клієнтів?
– Оскільки власники Volvo – це окрема ком’юніті серед автолюбителів, то інформація про нашу спеціалізовану СТО Volvo, де майстри по-справжньому знають і люблять шведів, досить швидко поширилася, і у нас з’явилися постійні клієнти.
Відеорекомендації від наших спеціалістів в інстаграм-акаунті @ service.auto.expert почали репоститись, адже майстри показували унікальні моменти в своїй роботі. Телеграм-канал «ВСЕ про Volvo», де ми ділились цінною, корисною та пізнавальною інформацією про обслуговування і ремонт різних моделей Volvo також отримував вірних підписників. На нашу точку локації на Google Map висилали фото та ставили п’ятизіркові відгуки вдячні клієнти. Тому славу про наше СТО ми здобули відносно швидко.
– Пані Лесю, скажіть, а як Ви «зустріли» велику війну?
– Про стан говорити не стану, він у всіх був однаковий. Та робота на сервісі не припинилась, бо залишались автівки клієнтів і були звернення від інших власників авто, яким потрібна була допомога. Мій чоловік і я робили все, щоб їх відремонтувати та допомогти людям.
Вже 1 квітня 2022 СТО Volvo відновила роботу повноцінно. А з часом ми відкрили новий напрям – кузовний ремонт і допомагаємо власникам різних марок авто відновити після ДТП та пофарбувати їх улюбленців.
– Чому власникам Volvo варто звертатись саме до Вас?
– Ми – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СЕРВІС і знаємо про Volvo ВСЕ.

LESIA DIACHENKO: «SERVICE AUTO EXPERT: SPECIALIZED SERVICE VOLVO IN KYIV»

Lesya Dyachenko is the owner and manager of Volvo Service AUTO Expert, a service station located 12 km from Kyiv on the Odesa highway in the village of Hlevakha. This service station is not just one of the leading ones in Ukraine! The company, despite the circumstances, continues to work, develop new areas and help Ukrainian defenders by providing them with cars and volunteers to transport humanitarian aid. We are talking to Mrs. Lesya about the success story and service further.

– Mrs. Lesya, where did the path to popularity and success begin?
– Greetings, dear readers and editorial team! Our story began with my husband Leonid’s fascination with Volvo cars, their uniqueness, safety and performance since he was a young boy. Our first Volvo was a 740, followed by 760, 960, V50, XC70, XC60… So when we faced the question of opening a service station four years ago, there was no debate about which car we would specialise in.
– What was the most difficult stage of opening a service station?
– The most difficult moment at the start of any business is the right staff selection. We are very lucky in this aspect, because at the beginning of our Volvo service centre there was a highly qualified diagnostician with experience working at official Volvo dealers – Oleksiy Khlebik, who is now the technical manager of our service. It was he who, at the beginning of our work, helped to assemble a team of mechanics who knew and loved Volvo.
– How quickly did you manage to gain the trust of your customers?
– Since Volvo owners are a separate community among car enthusiasts, the word about our specialised Volvo service station, where the technicians really know and love the Swedes, spread quickly, and we have regular customers.
Video recommendations from our specialists on the @service.auto.expert Instagram account were reposted as the technicians showed unique moments in their work. The “ALL about Volvo” Telegram channel, where we share valuable, useful and informative information about the maintenance and repair of various Volvo models, also gained loyal subscribers. Grateful customers sent photos and left five-star reviews to our location on Google Maps. So we gained fame for our service station relatively quickly.
– Mrs. Lesya, tell us, how did you “meet” the great war?
– I won’t talk about my condition – it was the same for everyone. But the work at the service station did not stop, because there were still customers’ cars and requests from other car owners who needed help. My husband and I did our best to repair them and help people.
On 1 April 2022, Volvo service station resumed full operations. Over time, we have opened a new area – body repair, and now we help owners of various car brands to restore them after an accident and paint their favourite cars.
– Why should Volvo owners turn exactly to you?
– We are a specialized service and know EVERYTHING about Volvo.

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями