Перейти до панелі інструментів
миллениум

Дарувати людям емоції – це справжнє мистецтво. Ктерина ВОРОНІНА ділиться своїм натхненням і розповідає про успішні кейси в просуванні особистих брендів та організації стильних заходів – від Харкова до Німеччини.

– Пані Катерино, Ви обрали цікаву професію – займаєтесь просуванням особистих брендів. Що Вас приваблює в цій роботі?
– Блогерство завжди мене захоплювало, але тривалий час я не усвідомлювала справжньої цінності особистого бренду. У 2024 році вирішила очистити свою сторінку від ботів, і результат був приголомшливим – понад 50% підписників відписалися! Це стало для мене потужним поштовхом до навчання. Я заглибилася у вивчення алгоритмів та можливостей Instagram, і це дало мені змогу допомагати іншим розвивати їхні сторінки та будувати сильний особистий бренд. Один із прикладів: коли я помітила негативну динаміку в статистиці, то протягом чотирьох місяців щодня публікувала пости та Reels, що принесло вражаючий результат – 2,2 мільйона переглядів. Це яскраво демонструє силу особистого бренду.
– Розкажіть про свої найцікавіші кейси.
– У моєму портфоліо багато успішних проєктів, здебільшого з тарологами, нумерологами, блогерами та представниками онлайн-сфери. З міркувань конфіденційності поки що не можу розголошувати деталей, адже мої клієнти цінують приватність, і я це повністю поважаю. Проте вже незабаром на моїй маркетинговій сторінці з’явиться більше інформації про мої досягнення та відгуки задоволених клієнтів.
– Окрім цього, Ви займаєтесь організацією заходів. Які з них нині найпопулярніші?
– Я засновниця офіційно зареєстрованої Міжнародної асоціації блогерів, що дає змогу успішно організовувати події та об’єднувати на одному майданчику блогерів, підприємців, політиків, представників громадських організацій та інших впливових осіб. Щомісяця проводжу масштабні заходи, які збирають понад 100 учасників. Свою діяльність я почала в Харкові – місті, яке для мене залишається рідним. Щиро прагну, щоб воно знову стало квітучим і розвиненим. Хочу, щоб про Харків говорили не лише як про місто, що потерпає від обстрілів, а й як про осередок можливостей та відродження.
– Що вирізняє Ваші заходи?
– Усі вони мають унікальну стилістику. Наприклад, 16 лютого в Харкові ми організовуємо вечірку в стилі 90-х. А вже в березні плануємо поїздку до Києва, після чого вирушаємо до Німеччини для підписання меморандуму про партнерство з метою проведення подібних заходів у Європі.
– Ксеніє, дарувати людям емоції – справжнє мистецтво. Що Вас надихає?
– Кожен із нас іноді може вигорати в рутині. У такі моменти мені допомагають подорожі різними містами та країнами. А найбільше мене надихають люди, яких я прагну об’єднувати, знайомити між собою задля спілкування та співпраці. Бажаю всім у новому році якнайбільше досягнень і гарного настрою. А якщо раптом опустяться руки, пам’ятайте: тільки ви здатні витягнути себе з цього стану.

KATHERINE VORONINA ON THE ART OF BRAND CREATION

Giving people emotions is a real art. Katherine VORONINA shares her inspiration and talks about successful cases in promoting personal brands and organising stylish events – from Kharkiv to Germany.

– Mrs. Katherine, you have chosen an interesting profession – you are engaged in the promotion of personal brands. What attracts you to this work?
– Blogging has always fascinated me, but for a long time I did not realise the true value of a personal brand. In 2024, I decided to clean my page from bots, and the result was amazing – over 50% of subscribers unsubscribed! This became a powerful impetus for me to study. I delved into studying the algorithms and capabilities of Instagram and this allowed me to help others develop their pages and build a strong personal brand. One example: when I noticed negative dynamics in statistics I published posts and Reels every day for four months, which brought an impressive result – 2.2 million views. This clearly demonstrates the power of a personal brand.
– Tell us about your most interesting cases.
– I have a lot of successful projects in my portfolio, mostly with tarot readers, numerologists, bloggers and online area representatives. For confidentiality reasons, I can’t reveal the details yet, because my clients value their privacy and I fully respect that. However, more information about my achievements and testimonials from satisfied clients will be available on my marketing page soon.
– n addition, you organize events. Which ones are currently the most popular?
– I am the founder of the officially registered International Bloggers Association, which allows us to successfully organise events and unite bloggers, entrepreneurs, politicians, representatives of public organisations and other influential people on one platform. Every month I hold large-scale events that gather over 100 participants. I started my activities in Kharkiv, a city that remains native to me. I sincerely hope that it will become prosperous and developed again. I want Kharkiv to be talked about not only as a city suffering from shelling, but also as a centre of opportunities and revival.
– What makes your events stand out?
– They all have a unique style. For example, on February 16 in Kharkiv we will organise a party in the style of the 90s. And in March we are planning a trip to Kyiv, after which we will go to Germany to sign a memorandum of partnership with the aim of holding similar events in Europe.
– Kseniya, giving people emotions is a real art. What inspires you?
– Each of us can sometimes get burned out in routine. At such moments, traveling to different cities and countries helps me. And what inspires me the most are the people I strive to unite, introduce to each other for the sake of communication and cooperation. I wish everyone the greatest achievements and good mood in the new year. And if you suddenly feel down, remember: only you are able to pull yourself out of this state.

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями