Перейти до панелі інструментів
миллениум

Ймовірно, ви могли зустріти нашого гостя – успішного молодого підприємця на ринку свого району або в супермаркеті. Він часто проводить свій вільний час там, слухаючи розмови та придивляючись до того, що ви обираєте. Саме так ДМИТРО БІЛІНСЬКИЙ вивчає потреби українців, щоб створювати нові якісні продукти. Сьогодні з Дмитром говоримо про бізнес, про товари, які ми споживаємо кожного дня, про кризи та перспективи. 

Дмитре, вітаємо, цікаво поговорити, перш за все, про те, як Ви відкрили свою першу справу та, як вона масштабувалась за останні роки.

– Навзаєм. Своє перше підприємство я заснував разом з партнером одразу після отримання освіти у 2011 році. За два роки після того я став керувати підприємством самостійно. Із самого початку це було підприємство з виготовлення спецій, з часом ми почали виробляти харчові концентрати, сніданки, супи та каші швидкого приготування, снеки… Загалом кожного року ми запускаємо на виробництві нову категорію продукції, яка зараз виробляється у семи цехах.

Тепер ми значно розширилися. У нашому колективі працює понад 100 висококваліфікованих фахівців, які не тільки володіють своєю справою, але й активно генерують нові ідеї. Для мене це дуже важливо.

Дмитре, розкажіть про ринок збуту.

– Ви, наш клієнт, є нашим пріоритетом. Ми успішно співпрацюємо з мережами супермаркетів в Україні, тому я проводжу багато часу в магазинах. Я уважно спостерігаю, які товари обирають люди й саме це мені допомагає розвиватись.

А як Ви разом з колективом пережили труднощі повномасштабного вторгнення на територію України?

В той день ми всі вийшли на роботу, але були трохи, як то кажуть, «паралізовані». Деякі члени команди виїхали з країни. З тими, хто залишився та з партнерами ми провели брифінг й вирішили, що наше завдання, головна мета – забезпечити населення харчовими продуктами. То ж ми мали вистояти, не покинути робочі місця та з усіма силами всупереч розпачу, невідомості, шоку продовжити працювати. На той момент найбільш складним було визначення вартості товару, оскільки постачальники сировини навіть не мали уявлення, яка вона буде наступного дня.

До речі ми працювали з ООН. Забезпечували прифронтові зони необхідними наборами з харчовими продуктами. Це відбувалось на пів не комерційних умовах. І я пишаюсь, що ми надали людям понад 2 000 000 продуктових наборів.

Дмитре, а що Вам дало змогу вистояти у цьому процесі? Звідки у Вас такий стрижень?

– Вважаю, що мою підприємницьку інтуїцію я успадкував від своїх батьків, які є успішними бізнесменами. З самого дитинства я був оточений їхніми розмовами про розв’язання проблем, розширення та масштабування бізнесу, а також про відкриття нових горизонтів. Це вплинуло на моє становлення. Я завжди бачу можливості навколо себе і ніякі перешкоди не здатні мені завадити.

– Що скажете про своїх співробітників?

– Всі з них мають високу кваліфікацію і постійно розвиваються, оскільки  працюють на дуже складному устаткуванні. Деякі з них на підприємстві вже вісім років. Ми успішно зростаємо та переживаємо всі виклики часу, такі як ковід, війна та еміграція українців, завдяки їхнім старанням. Я загалом дуже вимогливий до людей, особливо на роботі. Але мені щастить, я знаходжу найкращих.

А хто Вас надихає на розвиток?

– Тут я можу сказати точно: кохана дружина. Саме вона є моїм мотиватором. Мені неймовірно пощастило в житті з нею.

Гаразд, перейдемо до планів та перспектив?

– Перейдемо! Нещодавно я запустив виробництво смаколиків для собак і котів. В результаті ми стали популярними виробниками. Тепер плануємо розширити асортимент корму для домашніх улюбленців.

         Також ми розробили новий унікальний спосіб обробки гороху, завдяки якому він вариться 15 хвилин замість 40. Хвилини в наші часи дуже коштовні. Здається, що це не так важко, але за цим стоїть тривалий процес досліджень та випробувань. Ми єдиний виробник цього продукту.

         Моя головна мета на сьогодні –  вступити на європейський ринок з усіма нашими можливостями. У нас є відмінне технічне обладнання, ресурси й бажання довести всьому світу, що Україна – це сила.

Дмитре, на завершення. Кілька порад молодим підприємцям.

– Нічого не бійтесь. Ризикуйте. Довіряйте партнерам та постійно вчіться!

https://www.facebook.com/dmitriybelinskiy.ua

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями