Зростаючий інтерес до світу езотерики та таро, як унікального методу самопізнання та розвитку, потребує деміфологізаціі та вивчення. Таролог та наставник Діана МІЗІНА має унікальний підхід до навчання системи таро. В її методах навчання таро стає живою мовою символів. Наставниця ділиться власним досвідом та підходами до навчання, розкриваючи секрети вивчення та практики таро. Дізнаєтеся, як правильно обрати колоду таро, вивести навчання на новий рівень, формуючи власний стиль до мистецької системи таро.
- Діано, вітаю! Тема нашої розмови стосується основних елементів курсу таро. На Вашу експертну думку, навчання таро та езотерики вимагає певних здібностей, чи це доступно для всіх?
- Радо вітаю! В сучасному світі, на жаль, побутує багато міфів щодо практик таро та езотерики. Вважається, що потрібно мати специфічні здібності, або ж специфічну спадковість, але це не так. Таро – це мова символів. Таро – це система інструментів, які працюють у людини, яка на ній знається. Мої учні протягом кількох місяців опановують таро, не маючи родового досвіду та настанов. Мої учні – приклад успішної реалізації та практики таро, яку може засвоїти та застосовувати кожен. Важливим є процес навчання, адже самостійно вивчати цю систему складно. Всі, хто пройшов навчання відзначають, що за допомогою мого наставництва та індивідуальної системи навчання змогли ефективну освоїти цю систему.
- Як обрати між двома колодами при вивченні таро?
- Мої навчальні курси проходять за двома колодами: таро Райдера-Уейта-Сміт та колода Манара. Колода Райдера-Уейта-Сміт – універсальна колода таро, яка є найпопулярнішою серед інших. Вона має легку та доступну символіку, а також дає відповіді на будь-які запитання. Спектр питань включає міжособистісні стосунки, фінансові питання, психологічні блоки та багато інших. Колода Манара має вузько направлену специфіку, розкриваючи питання людських відносин та особистих стосунків. В особистій щоденній практиці я поєдную ці різні за значенням колоди. За допомогою такого поєднання я доповнюю та глибше розумію ситуацію, з якою звертається клієнт. Новачкам раджу розпочинати з однієї з цих колод. Думка про те, що колода Манара не підходить для початківців є хибною. Але багато новачків все ж розпочинають саме з колоди Райдера-Уейта-Сміт, враховуючи її універсальність. Я рекомендую колоду Манара саме в контексті розкладів на тему стосунків та людських відносин. При цьому для вирішення всіх без винятку запитів раджу колоду Райдера-Уейта-Сміт.
- Які результати можна очікувати від вивчення таро з використанням різних колод?
- Таролог може працювати на основі однієї колоди таро. Для прикладу, вивчивши колоду Райдера-Уейта-Сміт, таролог може обрати будь-яку іншу колоду, яка ґрунтується на його символіці. Тож після вивчення однієї колоди, можна працювати з будь-якою подібною. Крім того, є вузько направлені тарологи, які працюють лише з однією темою. Наприклад, вивчивши колоду Манара, можна практикувати на теми любовних стосунків та взаємовідносин, яка є однією з найпоширеніших.
- Які конкретні аспекти вивчення Манара Ви вважаєте особливо корисними для учнів та клієнтів?
- Тема стосунків – найзапитуваніша сфера, з якою звертаються клієнти, адже відносини впливають на всі сфери нашого життя. Я раджу вивчати колоду Манара, щоб допомогти клієнтам в більшості звернень. Знання колоди з цієї теми гарантовано впливає на привернення постійних клієнтів. Особливість колоди Манара полягає в наявності астрологічних символів на більшості карт, які розкривають повний потенціал значення карти. Мій курс в першому блоці навчання по колоді Манара включає пояснення астрологічних символів карт. Другий блок стосується питань трактування карт та їх зв’язки з іншими картами. До кожного навчального курсу мої учні отримують методичку зі значеннями карт та астрологічних символів.
- Як Ви сприяєте формуванню особистого стилю та інтуїтивного підходу учнів до таро?
- Особливістю мого курсу є те, що навчання побудовано на практиці, тобто після кожної теоретичної інформації є домашнє практичне завдання. Карти вивчаються на практичних завданнях, з якими можуть зіткнутися учні у своїй самостійній роботі. Також я задаю учням конкретні запити, які зустрічались від клієнтів, та перевіряю виконане розшифрування. Мої учні можуть отримати відгуки про власну практику та завжди мають стимул для розвитку власних послуг. Для учнів є внутрішні чати щодо консультацій, роботи з клієнтами та підтримкою колег. Надаючи зворотній зв’язок кожному учню, я допомагаю звертати увагу на важливих речах та розвиватися.
instagram: taro_psycho_log
Telegram: di_miz