“Євразія”
Бренд року 2012
Фаворит успіху 2014
Народна премія 2015
Компанія року 2018
Вибір країни 2023
Велике свято для жителів столиці та гостей Києва відбулось наприкінці цього року. Мова йде про відкриття нового ресторану найвідомішої мережі «Євразія». Свій новий, неймовірно вишуканий та особливий простір «Євразія» подарувала нам в могутньому ТРЦ Respublika Park. Про деталі, інновації, авжеж меню та плани розкаже Оксана ТИХОНЕНКО. Керуюча партнерка мережі ресторанів «Євразія».
– Добрий день, пані Оксано. Вітаємо Вас з відкриттям ще одного чудового закладу! Скажіть, чому саме в цьому центрі Ви вирішили відкрити новий простір «Євразія»?
– Дякуємо за привітання! Це дійсно у нашій не простій реальності великий здобуток – продовжувати розвиватись та відкривати нові заклади. Обране нами місце – ТРЦ Respublika Park – це одне з найтрендовіших локацій Києва, один з найбільших центрів не тільки в Україні, а й у Європі. Тут має місце і відпочинок, і шопінг, розважальні площі для діток, кінотеатр тощо.
Звичайно, багато наших постійних відвідувачів, що проживають неподалік ТРЦ неодноразово висловлювали запит саме стосовно відкриття ресторану в цьому місці. Цей центр амбітний, модний, сучасний та стильний. То ж ми не могли відмовити собі та нашим гостям в такому задоволенні.
– А які особливості має «Євразія» в Respublika Park?
– «Євразія» – це мережа улюблена усіма українцями та уважна до кожного гостя. Більшість наших закладів схожі між собою, однак нова дійсно особлива. Для неї ми обрали нові для нас дизайнерські рішення, гарну, розгалужену зелену зону та відкритий простір без окремих залів. Таким чином ми гармонійно вписуємось, так би мовити, в єдиний простір усього ТРЦ.
– Дійсно, це не звично для Вашої мережі. Але, впевнені гостям до смаку. Що ж перейдемо до головного – до меню.
– Нещодавно ми відкрили для відвідувачів сторінку української кухні. Це наша гордість, яка дарує дуже позитивні відгуки від гостей. Серед меню ми пропонуємо справжній український борщ, салат з буряком, деруни, легендарну котлету по-київськи, вареники, оселедець, страви з гарбуза тощо. Звичайно, ми продовжуємо працювати над оновленням меню, це постійний процес. Та ми вивчаємо смаки відвідувачів. Наш бренд-шеф готує також оновлення суші-бару, який ми запропонуємо гостям вже цієї зими. Впевнена, це буде дуже смачно, ситно та естетично.
– А що Ви готуєте для наймолодших своїх відвідувачів?
– У цьому ТРЦ дуже багато малечі, ми за ними спостерігали, уважно вивчали їх потреби, тому на початок січня вже плануємо запуск дитячих майстер-класів. До речі в нашій мережі майже в кожному ресторані щонеділі ми проводимо для діток майстер-класи. На них малеча може долучитись до приготування ролів, піци, бургерів.
Супроводжується це такими додатковими яскравими опціями, як аквагрим, мильними бульбашками та позитивною атмосферою. А для батьків додатковий бонус за очікування – келих Proseco (посміхається). Зазначу, що ми маємо постійних маленьких відвідувачів, що приходять на майстер-класи вже, як до сім’ї.
– Чи готують Ваші кухарі особливі страви для тих, хто слідкує за здоров’ям та прагне куштувати здорову, дієтичну їжу?
– Так, звичайно. Ми розуміємо та доєднуємось до усіх трендів, тому маємо HELSI сторінку. Це меню містить досить легкі та не калорійні, але корисні страви: супи, салати, рибні страви, морепродукти на пару.
Ми націлені на розвиток здорового харчування нашої нації, то ж працюємо над цим. Вдосконалюємо цю сторінку й будемо раді бачити кожного. Впевнені, що зможемо задовольнити ваші потреби.
– Пані Оксано, ми вже усі готуємось до різдвяних та новорічних свят. Які подарунки та сюрпризи готує Ваша мережа цього року?
– Ми, як і кожен українець чекаємо на свята та прагнемо, аби вони відбулись у мирі та спокої. Наші плани амбітні. Ми хочемо бути на кожному столі, у кожній оселі українців. Прагнемо, щоб наші страви міг скуштувати кожен. Наша мета – хоч на якийсь короткий проміжок часу дарувати людям гастрономічну та естетичну радість. Тому готуємось, чекаємо на відвідувачів та працюємо на перемогу.