Перейти до панелі інструментів
миллениум

«Я представник італійських меблевих виробників в Україні. До 2022 року в моїх клієнтів (меблевих салонів, дизайн-студій) було багато довгострокових проєктів. Інколи запитували щось дивне, незвичайне, навіть, якщо й не дуже комфортне. Проте життя продовжується. І я продовжую свою справу».
Друзі, кожен з нас не полишає надії створити оселю мрії, і саме для цього до вашої уваги ми пропонуємо послуги Вікторії КАЛІНОВСЬКОЇ. Найкращі бренди, найзручніші меблі та мрія вашого особистого простору. Знайомтесь з фахівцем!

– Вікторіє, як Ви сказали, життя продовжується. Люди продовжують робити ремонти та купувати меблі. Скажіть, як змінився формат Вашої роботи за останні майже два роки?

– В перші місяці війни у всій країні зупинився будь-який бізнес. Головне, чим займалась я й мої колеги – пошук транспортних компаній, які, пори небезпеку, возили гуманітарну допомогу. Тобто, замість меблів доставлялась гуманітарка.
Потім, десь на початку літа, мої клієнти почали просити оновити інформацію по фабриках мого представництва, бо всі хотіли найскоріше повернутись до звичайного життя. І це нормально. Навіть, якщо не було ніякої впевненості в майбутньому. Але, завдяки енергії людей й вірі в найкраще, українці почали будувати своє майбутнє.

Відновлювати житло, будувати нове. Різниця тільки в тому, що бажання жити тут і зараз диктує інший підхід до продажу. Люди не хочуть чекати на меблі декілька місяців, а віддають перевагу покупкам з наявності. Тому сильні граки в меблевому бізнесі перейшли на гуртові закупівлі для експозиції в салонах й складські програми. Тепер ми разом обговорюємо тенденції меблевої моди та потреби покупця для формування замовлень, які швидко розійдуться по домівках покупців.

– Які саме меблі здебільшого користуються популярністю на сьогодні?

– На сьогодні люди обирають, перш за все, якість та простоту в дизайні. Дорогі бренди стають вже не такі популярні. Відійшов в минуле й класичний стиль. Стали актуальними практичні речі та стійкі до зносу матеріали.

Також на фоні протистояння двох країн, що були дуже впливовими на італійському ринку, відбулось фільтрування виробників. Тобто, деякі виробники, що підтримали країну-агресора просто перестали бути цікавими для українського споживача.

– Знаємо, що Ви працюєте з топовими італійськими фабриками. Які з них найулюбленіші серед українців?

– Серед фабрик мого представництва топовими можна назвати: Altacom (столи-трансформери), Compar (дизайнерські меблі та аксесуари). Але дуже високо оцінили ще за мирних часів фабрику м’яких меблів Rossini Sofas та виробника корпусних меблів з дерева Fasolin. Завдяки їх чесним цінам та високій якості. Нещодавно я почала співпрацю з виробником меблів зі скла Fiam – це цікавий виробник, який заслуговує уваги.

– Чи йдуть італійські фабрики на якісь поступки, акційні пропозиції для українського клієнта?

– Фабрики мого представництва – це дійсні виробники, які закладають в ціну товару реальні витрати на матеріали й оплату праці співробітників. Тому ігри зі знижками або промоакції – це більше до продавців, а не до виробників. Звичайно, для оптових покупців існують особливі умови. Але ж головна політика для зацікавлення покупців – це співвідношення високої якості та адекватної ціни.

– Вікторіє, про найактуальніші пропозиції на ринку, про тренди, можливо на Вашому ринку.

– Зараз важко казати про якісь певні тренди у світі інтер’єру. На жаль, світова культура нині переживає період творчої паузи. І це також віддзеркалюється в моді, архітектурі, в інтер’єрі. Звичайно ж, з’являються нові форми й нові матеріали. Але це більше про технології, ніж про дизайн. На сьогодні в тренді високі технології та екологічність. Мабуть, це й положить початок новому стилю у загальному способі життя людини.
Життя треба прикрашати, збагачувати його новими позитивними емоціями, планами на майбутнє. З думки формується дійсність. А наші думки формує простір навколо. То ж створюймо наш простір радісним та комфортним!

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями