Вона вчить продавати через смисли в контенті. Показує, як завдяки публікаціям створювати довіру, щоб у вас купували. Із задоволенням ділиться накопиченими знаннями в освітніх курсах, в доступних форматах індивідуальних консультацій та груповому супроводі. Ірина МОЛОЧНА в онлайн освіті вже понад 6 років, тому знає, як у цій сфері бути конкурентоспроможною.
Експертка у просуванні в соцмережах через особистий бренд і контент-стратегію. Спікерка та співавторка освітніх марафонів, практикумів, зокрема «ПроЯвляйся Легко». Наставниця для мережевиків та незалежних експертів. Інвесторка, онлайн фітнес-тренерка. Мама трьох дітей і бабуся-енерджайзерка.
- Вітаю, Ірино! Дуже приємно з Вами познайомитись. Ви маєте прибутковий бізнес, виглядаєте просто неймовірно і постійно розвиваєтесь. Скажіть, у чому секрет Вашого успіху?
- Ніяких секретів і чарівних кнопок немає. Мій девіз: бути – робити – мати.
Бути щирою насамперед із собою. Спиратися на свої сильні сторони. Якщо задумав – робити дії, хоч маленький крок до мети, але кожен день. А потім отримувати результати власної діяльності. А ще – кайфувати від того, чим займаєшся. Я просто освоїла мистецтво маленьких кроків. - Ви знаєте, як сформувати та розкрутити особистий бренд. Яких правил має дотримуватись Ваш клієнт, аби піти у прибуток у власному бізнесі?
- Ви не повірите, але особистий бренд є у всіх, з народження. Це те, що відрізняє вас від решти в сім’ї: риси характеру, схильності, метод розмови, сильні сторони тощо. Але для бізнесу важливо ще й сформувати репутацію, охоплення (скільки людей про вас знає), і, звісно, професійну експертність. Але все одно, перш за все, ви – особистість. А тому головний критерій – бути, а не здаватися. Тобто залишатися самим собою, не копіювати когось.
- Кому буде просто необхідним експерт з особистого бренду?
- Усім: тим хто розвивається в офлайн, і тим паче тим, хто хоче просуватися і заробляти в соцмережах. Це стосується нумерологів, викладачів, хендмейкерів, коучів, психологів, рієлторів, а особливо мережевиків (часто якраз таким підприємцям бракує експерта), бо окрім реклами своїх компаній та унікальної продукції у них нічого не спостерігається, на жаль…
- Тож як Ви можете, за допомогою контенту, змінити негативне чи «ніяке» враження про сторінку?
- О-о! Контент хоч і вважається Королем маркетингу, проте саме він може творити дива. Є так звані контентні одиниці: стаття, пост у соцмережах, відео, прямі ефіри, рілси, сторіси, розсилки, листи. Так ось, кожна з них починається з тексту. Бо спочатку, як не крути, пишеться текст (слова). Від цього і залежить, яке враження справить він на читача, або глядача.
А якщо ще й правильно вкласти смисли, які продають, знати прийоми та фішки, то вийде не тільки корисний, а й живий, захопливий текст – такий, що продає (історія, лист, стаття). Саме тут експерт зароблятиме.
І звісно, щоб справляти правильне і позитивне враження від сторінки, потрібно її «упакувати», бо візуал теж відіграє велику роль. - Окрім онлайн просування бренду, Ви пропагуєте ще й здоровий спосіб життя, а саме домашній фітнес, вірно?
- Так, вірно! Я просто його транслюю у світ, а люди самі вирішують чи треба їм це, чи не дуже. Я зайнялася собою тільки в 47 років. Зараз мені 53 і про це я можу дуже довго говорити.
- Як взагалі регулярні тренування можуть змінити Ваше життя?
- Ви правильно помітили – РЕГУЛЯРНІ тренування. Вони можуть змінити та перевернути життя на 360°. Я ніколи не любила фізкультуру. Здавалося, що це не для мене, але цінності змінюються, ти набуваєш життєвого досвіду і сама вирішуєш, яким буде твоє майбутнє. Я зрозуміла, що хочу бути здоровою, енергійною, красивою і головне – не бути тягарем у старості, а навпаки, допомагати. Хочу сама підійматися сходами, гратися з онуками, мати здорову спину і бути фізично незалежною ні від кого. Мені здається, це хороші аргументи на користь здорового способу життя. Бути життєрадісною, попри обставини.