«Протягом останнього року я працювала з численною кількістю експертів, допомагаючи їм оптимізувати продажі та стратегію маркетингу за допомогою нейромереж. Я завжди намагаюсь залишатись в курсі новітніх технологічних тенденцій, аби надавати клієнтам найкращі можливості для росту та успіху. Я працюю в онлайн-режимі та вважаю, що кожен експерт заслуговує розкрити свою місію перед максимально можливою кількістю людей. І саме продажі та нейромережі допомагають в цьому».
Друзі, пряма мова ЖАННИ ПРОВОЗІНОЇ говорить сама за себе. Долучайтесь до бесіди. В ній буде багато корисного для кожного з вас.
– Вітаємо, Жанно. Поговоримо про нейромережі та їх роль у допомозі Вашим клієнтам.
– Щиро дякую за ваше питання! Нейромережі – це системи обробки даних, які намагаються імітувати роботу людського мозку. Вони здатні вчитись, адаптуватись та оптимізувати свої дії на основі аналізу даних. Саме завдяки цьому вони можуть передбачати поведінку користувача, допомагаючи бізнесам покращити продажі, залучити більше клієнтів та створити значно особистісний досвід для людей. Нейромережі – це наше майбутнє. Однозначно! І це стосується не тільки до онлайн бізнесу, а й сфери освіти в університетах та школах. У мене є дуже чудовий приклад: вчитель англійської після вивчення нейромереж зробила для своїх учнів тест в ігровій, нестандартній формі, прохідність його була набагато вищою, ніж за звичайною програмою.
– Ви – перша людина на українському ринку, яка готова розкрити значення нейромережі в продажах. Розкажіть детальніше про Ваш курс «Нейрогенезис».
– «Нейрогенезис» – це курс, створений з метою допомогти підприємцям, вчителям, психологам, сммщикам, фітнес інструкторам тощо використовувати потужність нейромереж для оптимізації своїх продажів та ведення блогу. У курсі ми дізнаємось, як продавати свої послуги, чи як навчатись, працювати, аналізувати дані клієнтів, вивчати їх звички та переваги. Крім того, ми розглядаємо, як використовувати нейромережі для створення персоналізованого контенту в блогах, що значно підвищує їх ефективність. Мої учні заробляють від 100 000 до 300 000 грн., використовуючи нейромережі та вміючи продавати.
– Чи при будь-якому запиті Ваші можливості, знання та досвід можуть бути ефективними для клієнта?
– Моя мета – допомагати клієнтам розвивати їхній бізнес, використовуючи інновації та заощаджуючи час. Час найцінніший, що у нас є. Якщо їхній запит або проблема відповідає напрямку роботи нейромереж та продажу, мої знання та досвід будуть корисними. Ще я сертифікований коуч, тому допомагаю в процесі навчання подолати страхи та хитрощі нашого мозку, які не дають розвиватись підприємцям.
– Ви стверджуєте, що 1,5 години з коучем можуть замінити кілька сесій з психологом. В чому особливість Вашого підходу до роботи з клієнтами?
– Головна різниця полягає в практичному підході. Це не я стверджую, це мої клієнти. Я з ними тільки погоджуюсь. Зараз епоха, коли недостатньо використовувати для розвитку лише інструменти. Знаєте, є таке твердження: «всім, хто хоче фінансового зростання, необхідний коуч». Ось я дуже з ним згодна.
– Які базові знання та навички необхідні для того, аби людина кардинально змінила своє життя на краще в рази з Вашою допомогою?
– Найголовніше – це бажання змінитися та готовність працювати над собою. Я надаю інструменти та знання, але реалізувати їх може лише сам клієнт. Він повинен бути готовим діяти. У нас не так багато часу, щоб відкладати свій розвиток на потім. Моя роль – допомагати експертам розібратись у світі нейромереж, показати, як їх використовувати для досягнення цілей, розвитку та заробітку.
Буду рада усім читачам особисто познайомитись з ними на сторінці мого інстаграм
@zhanna_provozina
За свою кар’єру я здобула ряд значущих досягнень. Я є автором курсу «Нейрогенезис», який став першим курсом в Україні, присвяченим використанню нейромереж у продажах та ведені блогу. Я підприємець, я плачу податки та підтримую свою країну зараз, у цей максимально непростий час. Я дуже пишаюся, що мої знання та дії змінюють інфоринок України. Я була та є спікером численних конференцій та майстер-класів, спрямованих на маркетинг, нейромережі та продаж. Я коуч Нового Кода Коучингу. Маю інноваційний підхід до клієнтів.