Універсальна підтримка, наставництво та чіткі дієві поради. Усі ці послуги можна отримати від трансформаційного коуча з розвитку особистого бренду в соціальних мережах. З гостею нашого журналу Мирославою ЛЯМИЧ говоримо про те, кому необхідним буде допомога наставника, як можна підняти свій бренд на новий рівень та як швидко завоювати довіру своїх підписників.
![](http://journal.milleniumra.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Бизнес13-1024x670.jpg)
Трансформаційний наставник топових експертів. Авторка курсу з елементами наставництва
з розвитку особистого бренду в соціальних мережах «Я ACTION»
– Вітаємо Вас, Мирославо! Наше інтерв’ю хочу почати з розмови про Вашу діяльність. Ви – трансформаційний наставник для експертів. Що це означає ця посада?
– Навзаєм. Я б не назвала це посадою. Це більше покликання. Багато людей мріють про кращу роботу, кращий дім, краще життя та щоб це отримати, потрібно пройти певні трансформації. І перше, з чого варто почати, – це змінити мислення. Бо людина, яка хоче краще жити, а підсвідомо вважає себе не вартою цього, краще жити не буде. Тому я хочу показати людям шлях через трансформацію мислення до фінансової незалежності, яка несе за собою свободу у всіх сферах життя.
– Скажіть, коли власне експерту може знадобитись наставник?
– Наставник експерту потрібен, коли він розуміє, що вже час рости, але його власних знань, вмінь, мотивації не вистачає. Наставник – це людина, яка в першу чергу, надихає і показує шлях та можливості, допомагає розкрити потенціал.
– Для чого експертам різного напрямку просувати власний бренд у соціальних мережах?
– Особистий бренд – це те, що вирізняє експерта в натовпі, адже він будується на особистих якостях, уміннях і цінностях. Сильний особистий бренд ставить експерта на перше місце в його ніші та серед інших експертів, допомагає йому бути поза конкуренцією.
– Розглянемо приклад: я – репетитор і хочу почати вести блог, або вже почала це робити. І тепер мрію набрати свою цільову аудиторію, або збільшити її кількість. З чого мені почати взагалі?
– Щоб почати набирати чи збільшити кількість своєї цільової аудиторії, як репетитору, так і коучу потрібно використовувати різні методи просування, не обмежуватися безкоштовними, а залучати таргетовану рекламу і блогерів.
– Які головні поради Ви дасте експерту щодо ведення блогу?
– Перше правило блогу, і, мабуть, головне – бути чесним, справжнім, не грати ролі. Читачі розумні люди, вони все бачать і відчувають. Спілкуватися зі своїми підписниками. Будувати міцний зв’язок між собою та аудиторією через особистість
– Ще таке питання – як продавати, не продаючи, в блозі?
– Продавати, не продаючи, для мене найвищий рівень довіри до експерта. Це означає, що його підписники настільки лояльні, що їм практично все одно, яку послугу купити в цього експерта, вони її куплять, бо саме він її продає.
– Мирославо, скажіть, з якими труднощами Ви самі стикнулися, коли будували власний блог?
– Мабуть, я не буду оригінальною. У мене були ті ж проблеми, що й у більшості – мало знань. І щоб їх отримати, я вчилася і вчилася багато. За рік роботи в блозі пройшла понад 20 навчань, збираючи інформацію, як пазл. Я купувала переважно дорогі курси, деякі виявилися корисними отриманою інформацією, а деякі – досвідом: як я не хочу. Саме так у мене і виникла ідея створити свій продукт, який зекономить і час, і фінанси експертів, які хочуть проявлятися в Instagram. Так і народилося моє наставництво «Я ACTION».
– У якому форматі Ви зараз працюєте та які власне послуги можете надати клієнтам в мережі?
– Я працюю онлайн, що дає мені можливість будувати свій графік так, як мені зручно. Я не прив’язана до одного місця, обставин та людей.
Як вже говорила, мій основний продукт – це 2 місячний комплексний курс з елементами наставництва з розвитку особистого бренду в соціальних мережах «Я ACTION», також проводжу консультації для коучів і експертів з ведення блогу – це можуть бути точкові запити, або більш комплексні. Для експертів, які вже хочуть створити свій власний продукт, проводжу консультації з методології їх створення.
– Наостанок скажіть, що дає Вам натхнення продовжувати розвивати власний бренд та йти далі в розвитку?
– Моє натхнення – це мої діти. Я хочу бути для них прикладом. Хочу, щоб вони бачили та знали, що знайти улюблену справу, яка приносить не лише задоволення, можливо. Треба тільки дуже захотіти, поставити собі ціль, визначитися з необхідними кроками і йти, щоб неодмінно досягти.
instagram: myroslava_liamych
miroslava131629@gmail.com