Перейти до панелі інструментів
миллениум

Справжні фахівці – це скарб, особливо сьогодні. І ми його маємо. Своїм багатим досвідом у сфері якості медичних послуг ділиться ОЛЬГА ДЖУМАН. Надалі для вас цікава інформація щодо медичного менеджменту, автоматизації та якості надання медичних послуг в Україні. Наша гостя – заступник директора з якості надання медичних послуг в Реабілітаційному центрі «Еліта».

– Пані Ольго, вітаємо. Дякуємо, що знайшли для нас час. Поговоримо про сучасну медицину та її якість. Яку оцінку Ви дасте стану медицини в Україні з висоти власного досвіду?
– Вітаю. Щиро вдячна за запрошення для розмови на важливу тему, що стосується змін та якості в медицині України. З власного досвіду, працюючи у медичних закладах професора Козявкіна, хочу сказати, що високу якість надання медичних послуг на міжнародному рівні ми досягли завдяки пацієнтам. Адже понад 70 тисяч пацієнтів з 75 країн світу проходили лікування у наших закладах з 1990 року. Тому ми враховували світові стандарти та вимоги для надання медичної допомоги, й розробляли та впроваджували універсальну систему моніторингу якості надання медичних послуг. В основі є максимальна автоматизація у наших закладах, впроваджено бізнес-процеси, які моніторяться, оцінюються всі можливі ризики при них та приймаються коригувальні дії для досягнення успішного результату.
Це все здійснюється згідно вимог стандартів міжнародної сертифікації ISO 9001:2015. Окрім того, що діяльність у закладах здійснюється на основах сучасного медичного менеджменту та медичного маркетингу, важливу роль відіграє неодноразове проведення експертизи щодо відповідності закладів встановленим стандартам державної акредитації закладів охорони здоров’я. Високопрофесійний персонал, широкий міжнародний авторитет Методу Козявкіна, новітнє медичне обладнання, дослідження доказової медицини за результатами лікування пацієнтів також є основними складовими якісного надання медичних послуг. Такий систематичний циклічний підхід дозволив нам впевнено вийти на ринки медицини світу: Кіпр, ОАЕ, Кувейт.
Стан медицини в Україні треба змінювати і змінювати ще не один рік. Ми маємо прагнути працювати не лише по міжнародних протоколах у лікарській практиці, а й організовувати діяльність та управління в медичних закладах відповідно до міжнародних стандартів.
– Ви часто берете участь у різноманітних міжнародних заходах, де виступаєте спікером. Розкажіть про Ваші особисті досягнення у сфері медичних послуг.
– Мені дуже пощастило, що я мала чудового ВЧИТЕЛЯ – професора Володимира Ілліча Козявкіна і в його команді працюю вже понад 23 роки. Це величезний практичний досвід з медичного туризму, медичного менеджменту та медичного маркетингу, а також сучасні навики щодо ліцензування, акредитації та міжнародної сертифікації ISO 9001:2015. Я завжди самовдосконалююсь, комунікую з лідерами медицини, завжди беру активну участь у реформуванні медицини, ділюсь досвідом. У 2016 році я долучилась до команди активістів, які прагнули зробити зміни в медицині та впровадили e-Health. З 2000 року я вперше почала працювати в медичній інформаційній системі, і ми автоматизовували наші заклади, щоб максимально зменшувати документацію на паперових носіях. А з 2018 року я співпрацювала з ІТ-компанією і допомагала впроваджувати медичну інформаційну систему Askep.net у медичних закладах різних областей України. Лідери медицини приватних закладів об’єднались у громадську спілку «Львівський кластер медичного бізнесу», і мене обрали виконавчим директором. Разом ми напрацювали та впровадили цікаві проєкти. На даний час я працюю виконавчим директором в КНП «Львівське медичне територіальне об’єднання акушерства та гінекології», де ми започаткували діяльність на основах медичного менеджменту.
– Скажіть, чого чекати від медичних установ в Україні найближчим часом?
– В рамках реформування медицини в кожній області формується спроможна мережа медичних закладів, що вимагає дотримання певних критерії у діяльності організації відповідно до статусу. Тобто відбудуться реорганізаційні зміни, що в подальшому призведе до здорової конкуренції.
– Чого, на Ваш погляд, не вистачає сучасній медичній сфері? Що б Ви змінили та як?
– На мій погляд, сучасній медичній сфері не вистачає якісного надання медичних послуг та максимальної автоматизації. У кожному медичному закладі має бути відділ з якості, для того щоб якісно управляти та контролювати поточні процеси, якість процесу, якість результату, якість структури та ін.
– Дякуємо, Ольго! Скажіть на останок, будь ласка, як велика війна вплинула на реформування медицини в країні?
– Звичайно, війна впливає на стабільне реформування медицини у нашій країні. Але, все-таки, є зміни, і особливо у нас, у Львові, впевнено роблять все, щоб покращити здоров’я населення та підвищити ефективність надання медичних послуг шляхом створення комфортних умов для перебування пацієнтів; надання доступної та якісної медичної допомоги на всіх етапах лікування; створення зручних та безпечних умов праці для працівників; покращення матеріально-технічної бази.

Тел.: +38 0673407566
E-mail: olha.dzhuman@gmail.com
Facebook: Olga Dzhuman
Skype: Olha Dzhuman

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями