Перейти до панелі інструментів
миллениум

МАРТА ПАСТЕРНАК: «МИ ПРАЦЮЄМО НА РЕЗУЛЬТАТ, НІЯКИХ ОБМЕЖЕНЬ»

Наша гостя Марта ПАСТЕРНАК запевняє, кожен власник бізнесу має розуміти, що таке СММ та на що він здатен. В середньому за рік через професійні курси Марти проходять понад 300 учнів, і вона готова розказати, чим займається, що таке СММ та на що варто звернути увагу підприємцю.

– Марто, СММ-пропозиції сьогодні дуже популярні, та не всі з учасників ринку справжні спеціалісти. Чекаємо на Вашу експертну думку.
– Так, СММ – напрямок дійсно затребуваний. Хтось хоче змінити професію, діяльність, знайти додатковий заробіток. Таким людям здається, що SММ – це легкий заробіток. Вони спостерігають за блогерами в Instagram, які диктують ринок популярності. Як правило, це студенти-початківці, що мають високу «хватку», легкі на підйом до створення контенту і дуже заохочливо говорять про те, що «легко заробили за місяць на айфон». Але стати дійсно затребуваним СММ-спеціалістом, блогером здатен далеко не кожний: необхідно багато працювати в реальних умовах ринку.
Яка Ваша власна головна мета та стратегія у роботі?
– Я займаюсь навчанням людей, які прагнуть бачити себе професіоналами в SММ-напрямку. В мене практичні курси, я працюю над тим, аби ринок мав якісних, кваліфікованих спеціалістів, адже він перенасичений молоддю, яка за копійки готова робити «любе й голубе». З них максимум 10% я рекомендуватиму до роботи. Моя головна мета – серед кількох сотень спеціалістів віднайти і допомогти стартувати на ринку тим, яким компанія довірить свій бренд. З іншої сторони, допомогти власнику бізнесу зрозуміти, що таке SММ та як делегувати це на спеціаліста. Соцмережі дозволяють дуже швидко розвиватись компаніям та отримувати перші прибутки, і СММ є дуже ефективним інструментом для таких компаній.
– SММ насправді – це сучасне мистецтво, і Ви до нього ставитесь саме так. Розкажіть про показники власної роботи на прикладі реальних кейсів у цифрах.
– Так, я вважаю, що SММ – це мистецтво творення контенту, який здатний збільшити дохід. З іншої сторони, це не завжди про мистецтво: це аналіз, звітування, критичне мислення. Контент – лише 10% того, що бачать люди. Інша частина – це складна стратегія.
Хочу доповнити щодо цифр: зі 100% випускників братись до справи дійсно зважуються лише близько 40%. Окрім того, з тих 10% йти працювати на конкретну компанію готові лише 5. SММ – постійна, стабільна робота, яка потребує від фахівця повного занурення в усі процеси бізнесу, глибокого вивчення товару чи послуги.
– Наприклад, я власник бізнесу, та хочу скористатись Вашими послугами. Що мені необхідно мати, аби співпраця продемонструвала максимальний результат?
– Раніше б я сказала – купу грошей, а тепер я розумію, що якість продукту та сервіс має надважливе значення. Упаковку зробити просто. Але, працюючи з компаніями та маючи великий досвід в інтернет-маркетингу, я бачу проблему цифрою 80% у поганій якості сервісу та обслуговування.
Тому при першій зустрічі з замовником я оцінюю продукт, сервіс, вивчаю бізнес-процеси, схему роботи. І якщо не бачу проблем, то готова братися за роботу та просування бренду. Якщо ж страждає елементарний сервіс у бізнесі, ніякий маркетинг не спрацює.
В мене є приклади, коли бізнес закривався через те, що власник брав на себе все, та не делегував соцмережі SММ-спеціалісту. Сервіс від цього страждає, власник не встигає все обробити, починає «хамити» в коментарях, бо він «може це собі дозволити». Такий бізнес швидко закривається.
– Марто, чи є гарантії у Вашій діяльності?
– Є. Основна гарантія полягає в тому, що необхідно взяти відповідальність за результат на себе. А це чіткі цілі: підвищення продажів, більша кількість передплатників тощо. Якщо власник не знає, чого хоче, і не має комунікації зі спеціалістом, то про які гарантії йде мова. З комунікації вони вже можуть бути відчутними за півроку роботи, а не «давайте спробуємо попрацювати кілька тижнів, тоді побачимо».
– Женучись за дешевими послугами, клієнти часто витрачають бюджети і перестають довіряти «експертам». Які переваги Ви маєте перед конкурентами?
– Я лише демонструю результати своєї роботи. SММ – це не картинка, а досягнення головної мети за допомогою інструментів інтернет-маркетингу спеціалістом. Основна наша перевага, це взяти відповідальність за результат роботи, показати разом з комунікацією власника, що СММ працює. При спільному підході ми отримуємо результат!
– Як Вам вдалося налагодити ідеальний механізм співпраці команди?
– Це було складно зробити, проте у команді зібралися однодумці. Ми робимо різне, але у комплексі – це єдиний злагоджений механізм. Молоді люди не готові працювати в команді, всі самостійні, керівники. А у нас кожен любить робити щось своє: тексти, фото тощо. Той, хто не командний гравець, швидко сам йде. Лише разом ми можемо досягнути результату.
– Скажіть, що найголовніше у Вашій роботі?
– Комунікація! Нажаль, нині ринок закрив людей у соцмережі, всі у переписках. Коли клієнт не вміє пояснити, що хоче, а спеціаліст не здатен розповісти, що він робить і який результат буде на виході. Тож комунікація – найголовніше.
– Марто, дякуємо! Бажаємо Вашій команді великих замовлень та задоволених клієнтів.

+38 097 164 05 00
creativesmm.com.ua

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями