Перейти до панелі інструментів
миллениум

ЦІННІСТЬ КЛІЄНТА – ЄДИНИЙ ШЛЯХ ДО УСПІХУ КОМПАНІЇ

Чарівні постійні експертки нашого видання, якими ми дуже пишаємось, сьогодні прагнуть розкрити тему клієнтів. Адже саме для вас, читачі, вони знаходять найкращі рішення щодо відновлення, розвитку, чи то створення бізнесу з нуля. Тож ведемо бесіду про ідеального клієнта та продовжуємо мову про цінність консалтингових послуг від фахівців.

– Пані Світлано, Ви з Оленою безумовно експерти у сфері консалтингу. Про це говорить ваша затребуваність на ринку. Сьогодні, на жаль, наші читачі (підприємці) та ваші клієнти потребують все більшої уваги. Тож поговоримо на загал про те, що має зробити клієнт «на совість», аби прийти до Вас та отримати стовідсотково вірні рішення?
– Наші клієнти насправді доволі ідеальні. Вони сучасні, швидкі, дуже активно реагують на інновації та готові до діалогу з експертами. Перша зустріч з клієнтом – це консультація. Мова не йде про те, щоб ми «загорнули» клієнта до своїх партнерських лав. Ми надаємо корисну інформацію, виходячи з початкових даних власника бізнесу.
– Пані Олено, як відбувається перша консультація з ідеальним клієнтом?
– Перш за все, перед консультацією клієнт повинен сам хоча б приблизно розуміти, що він хоче. Особливо, якщо замовник приходить із запитом відкрити бізнес. Буває так, що в ході консультації повністю змінюється напрямок вибраної діяльності. Хочу зазначити, що кожний бізнес-напрямок унікальний і потребує різного рівня вкладень, кількості та якості співробітників, затраченого часу. Адже не всі можуть дозволити собі покинути водночас працювати як найманий працівник та розпочати власну справу. Саме тому ми наполягаємо на первинній індивідуальній консультації.
– Світлано, скажіть, з яким клієнтом працювати складно?
– Найскладніші клієнти ті, що
усього дуже швидко хочуть досягнути. Швидко приймати рішення – важливо, але чекати на швидкий результат із мінімальним втручанням у процес – це не про нашу співпрацю. Авжеж, у нас є напрямок аутсорсингу, де ми беремо деякі напрямки ведення бізнесу повністю на себе, проте це не звільняє власника від комунікації. Сьогодні, на жаль, багато хто втрачає бізнес через недобросовісність аутсорсингу «фахівців», наприклад, бухгалтерів. У нас нещодавно був випадок, звернувся чоловік, який фактично втратив бізнес через те, що довірився, не перевіривши його статус та репутацію. Але разом із ним ми розпочали антикризову програму. Доволі вдалу.
– Олено, чи беретесь Ви за справи, які можуть нести невідповідність законам України?
– На жаль, до нас звертаються дуже багато клієнтів, які «лізуть» не туди, куди треба. Наше законодавство насправді дуже лояльне, і вихід з будь-якої ситуації може бути законним. Однак є ті підприємці, що не шукають вірних шляхів, через що отримують проблеми. В таких випадках ми рекомендуємо відновити «праведний шлях», законний. А потім спостерігаємо, як замовники виходять сильнішими, стають міцнішими та продовжують розвиток.
– Слідкувати за нововведеннями у законодавстві звичайному підприємцю дуже важко, адже зміни відбуваються чи не щодня. Світлано, чи можна звернутись до Вас по допомогу стосовно отримання найактуальнішої інформації разом з рекомендаціями?
– Авжеж. Це на сьогодні одна з головніших наших функцій. Ознайомившись з бізнесом клієнта, ми можемо надавати йому постійну інформаційну послугу щодо змін у законах, юридичних змінах чи то бухгалтерії. Тут так само згадаю наші аутсорсингові можливості. Сьогодні багато клієнтів, які користуються цими послугами та мають стабільний розвиток бізнесу, а не бігають по інстанціях та шукають «правду». Ми слідкуємо за усіма змінами, наші спеціалісти щодня моніторять законодавчі новини. Ми почали викладати безкоштовно учням та студентам основи підприємництва та фінансової грамотності. Після чого батьки учнів звертаються до нас уже із визначеними питаннями. Ми дивимось на бізнес, як на розвиток, який продовжуватимуть наші діти.

Світлана
Винограденко:
+38 067 255 69 52
Олена
Кукурудз:
+38 067 323 56 76

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями