ADVANCE GREEN SCHOOL ПРОГРЕСИВНИЙ СУЧАСНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ В СОСНОВОМУ ЛІСІ
До своєї мрії наша гостя йшла з дитинства.
Христина ВІТВІЦЬКА завжди мріяла поєднати своє життя з дітьми. Сім років тому молода та амбітна пані створила два дитячих садочки та початкову школу для дітей Києва. Місія кожного члена цієї великої родини – гармонійний розвиток дитини в умовах емоційно-психологічного комфорту.
Далі говоримо про особливий персоналізований підхід до освіти малечі в рамках новітніх закладів.
– Христино, ми особливо раді розповідати читачам про тих гостей нашого видання, які піклуються про малечу. Ви наразі та персона, що має великий вплив на їх майбутнє. Поговоримо про Ваш унікальний заклад. Якими тезами Ви охарактеризуєте його привілеї?
– Люди часто люблять говорити про індивідуальний підхід, але його насправді мало в кого можна знайти. Якщо говорити про наші заклади, ми формуємо свій підхід, починаючи з індивідуальної комунікації з дітьми та батьками. Також ми формуємо індивідуальний розклад, ведемо індивідуальні консультації. В нас усе максимально сімейно-камерно-персоналізовано. Наприклад, особисто я знаю кожну дитину, яка в нас вчиться, а їх вже понад двісті! Окрім того, я знаю кожну їх особливість відносно здоров’я. Тому, якщо ми говоримо про індивідуальний підхід, то я вважаю, що саме наші садочки та школа його таки мають.
– Як саме народилась мрія – створити простір любові, розвитку та комфорту?
– Моя мрія народилась дуже давно. Я за першою освітою – лікар, тому, коли ми обирали в інтернатурі напрямок, я зупинилась на педіатрії. Коли ж почала вже працювати з дітками, то зрозуміла, що саме робота з малечою – це моє, однак робота лікаря – це в основному робота з паперами. Другий негативний момент в тому, що лікарів дітки не дуже люблять, бо білий халат в теорії не асоціюється з позитивом. Тому я почала працювати ще в студентські роки у різних центрах розвитку, шукала справу, у якій я б раділа від діток, а вони від мене. Тому другу освіту я обрала по душі, стала вихователем, вчителем англійської мови. І наразі вчусь на управлінця навчальним закладом. Саме так і народилась ідея створення особливих садочків та школи.
– Поговорімо про особливості викладацької майстерності у Вашій школі?
– Найголовніше в роботі педагога – це його любов до дітей. Усі наші фахівці мають відповідну освіту. В школі та садочках працюють методисти, які створюють, доповнюють та інтегрують навчальні програми. Ми ставимо великий акцент на академічному навчанні, тому поєднуємо і доповнюємо державну програму. Кожен урок в нашій школі орієнтований педагогом на різнорівневі завдання. Ми орієнтуємось на те, як швидко дитина засвоює матеріал. Акцентуємо увагу на проєктній роботі. Наші діти не сидять нескінченно за партами, а працюють в інтелектуально-фізіологічному балансі, тому багато предметів викладаються на свіжому повітрі. Здорові, розвинені, щасливі діти в наших закладах говорять про справжню майстерність викладачів.
– Екологічність та органічність – особливі характеристики Вашого підходу. Розкрийте деталі ідеології в цьому напрямку.
– Наші заклади розташовані на території соснових лісів. Це дуже логічно, адже дітям необхідне чисте повітря. Київ сьогодні розвивається стрімко, тому є потреба створювати дошкільні заклади та школи на периферії, де таких гарних закладів немає. В нашій ідеальній школі навчається і моя дитина, тому я прагну навчати дітей не в «каменных джунглях», а на свіжому повітрі. Тут вони бачать, як усе росте, яка прекрасна наша природа, та чим вона може бути корисною попри розвиток технологій. Для дітей дошкільного віку та початкової школи дуже важлива активність, правильне харчування та гармонійний розвиток. У нас своя власна кухня, спортивні майданчики, велика зелена територія. Усе це й створює ідеологію органічності.
– Окрім головних освітніх предметів, що Ви маєте в школі особливого для формування особистості?
– Наші дітки навчаються музиці, хореографії, спорту, театральному мистецтву, вивчають різні мови… Ми пропонуємо дітям спробувати усе можливе й обрати те, що по душі. Ми не прагнемо зробити всіх однаковими, а створюємо простір для реалізації талантів.
– Власне, особливе місце для батьків займає безпека учнів. Христино, розкажіть, будь ласка, про неї, адже це дуже важливі питання для заклопотаних мам і тат.
– Всі наші заклади розташовані на власних закритих територіях. Доступ до них обмежений. Ззовні та всередині встановлені камери відео-спостереження, усі необхідні охоронні системи. В кожному закладі за здоров’ям дітей слідкують лікарі. Кабінети піддаються кварцюванню. Абсолютно усі базові потреби дітей ми задовольняємо на вищому рівні.
– Христино, скажіть, якою є Ваша професійна мрія, та чим сьогодні пишаєтесь?
– Я мрію й далі розвивати цей напрямок діяльності, будувати нові школи та садочки. Мрію побудувати старшу школу, аби продовжити якісне навчання відповідно до наших стандартыв підходу до освіти. Я хочу аби якомога більша кількість дітей могла здобувати якісну, гармонійну освіту в Києві та по всій території України.
Я пишаюсь своїм рівнем розвитку та досягненням, неймовірно пишаюсь своїм шестирічним сином та його реалізаціями. Ми на вірному шляху та запрошуємо усіх батьків до нас на зустрічі. Впевнені, ви будете приємно здивовані, а ваші дітки зможуть отримувати гарну освіту.
- В здобутках кожного викладача безліч ресурсів та власних інструментів, які дають змогу застосовувати індивідуальний підхід до кожної дитини.
- Школа спроєктована згідно принципам Нового освітнього простору – мотивуюче середовище та креативність, технологічність, енергоефективність та інклюзивність.
- Учні забезпечені п’ятиразовим збалансованим харчуванням, медичним супроводом клініки Ameda та викладацькою підтримкою.
- Ми заохочуємо формування відкритих та довірливих стосунків між усіма учасниками навчального процесу, а також постійнИЙ діалог із батьками.
- Ми створили унікальний освітній заклад, який спонукає дітей до постійного розвитку в умовах гармонії з природою.
- Школа підтримує українські традиції і звичаї, а також ініціативи духовного розвитку через пізнання культури.