БІЗНЕС МАЄ БУТИ ЗАХИЩЕНИМ
Продовжуючи тему пандемії та її наслідків для бізнесу, ми шукаємо для вас кращих фахівців. Кожен з них прагне допомогти та зробити свою справу найефективнішим методом. Анна КУХАРЧУК – адвокат та засновниця компанії «Надійний правовий партнер», пропонує свої послуги, адже має великий досвід у супроводі бізнесу. Про деталі та можливості, про необхідність мати свого адвоката говоримо далі.
– Анно, варто почати бесіду з основ. Поділіться з читачами своїм професійним шляхом та надбаннями?
– Мій професійний шлях розпочався п’ятнадцять років тому. Майже вісім років я працювала помічником відомого адвоката. Напевно, саме він, мій керівник, на той час надав мені навички крутих підходів до роботи, до клієнта та якості своїх послуг. Згодом я отримала свідоцтво на право вести адвокатську діяльність та організувала власну компанію «Надійний правовий партнер». На сьогодні ми маємо гарну професійну позицію на ринку та активно розвиваємось. Наші послуги мають попит, а ми формуємо з цього досвіду міцний фундамент для бізнесу.
– Які досягнення для Вас як адвоката на сьогодні вважаєте найціннішими?
– Із самого початку кар’єри мене вчили реалізовувати закон. На жаль, у нашому суспільстві є така думка, що закон не працює. Проте закон є, і ним варто вміло користуватися. Я не усім можу ділитися з читачами, однак скажу, що брала участь у процесі реформування БТІ. Я доклала чимало зусиль для того, щоб змінити структуру та принципи роботи процесу оформлення права власності. Завдяки цьому ми вже не стоїмо в чергах, не втрачаємо час на процеси реєстрацій. Це була нелегка та клопітка робота. Ще я пишаюсь тим, що ми вміємо доводити справу до кінця, інколи, на жаль, це закінчується і звільненням суддів, державних службовців, які не належно виконують свої функції від імені Держави Україна. Це також не легкий процес, який ми долаємо з колегами, не дивлячись на те, що інші не знаходять можливості. Для мене не є орієнтиром установлена практика, оскільки практику й створюємо, й змінюємо ми.
– Ви експерт у багатьох профільних питаннях, проте головним Вашим напрямком являється супровід бізнесу. У чому особливість цієї роботи?
– Не думаю, що можливо щось виокремити в напрямку роботи з бізнесом. Це щоденна поточна робота 24/7/365. Кожного дня щось відбувається. Звільнення, перевірки, непорозуміння з постачальниками тощо. Ми ведемо клієнта під ключ, живемо його проблемами щодня. Де можемо підстрахувати, миттєво реагуємо та докладаємо усіх зусиль, аби попередити проблемні ситуації. Враховуючи весь свій досвід роботи, мені досить легко прогнозувати виникнення проблеми, тому й рішення приймаються швидко та організовано, з гарним результатом.
– Анно, чи важко взагалі сьогодні вести адвокатську практику, зважаючи на реформи, пандемію та кризу?
– У 2020 році ми стали дуже затребувані. Пандемія створила незручності в комунікації, але ми швидко адаптувалися. Ми з клієнтами зробили крок вперед дуже швидко, так само швидко змушена була адаптуватися й держава – державні органи, суди почали проводити судові засідання через відеоконференцію, а державні адміністративні послуги можна отримати через веб-портали. Цифрові технології роблять свою справу, а результати демонструють ефективність.
– Які професійні рекомендації Ви дасте підприємцям, що стикнулися сьогодні з локдаунами, пандемією, змінами в податковому питанні тощо?
– Порушувати законодавство неможна, однак воно сьогодні неоднозначне, а звідси, на жаль, необізнаність та незахищеність, розраховувати на те, що державні органи не будуть порушувати права бізнесу, не варто. Я вважаю, сьогодні треба мати постійні партнерські відносини з адвокатами та юристами. У ситуації, коли до вас прийшли з перевірками, треба швидко телефонувати адвокату, аби не наробити халепи. Також до подібного мають бути готові усі працівники бізнесу.