Перейти к верхней панели
Архив номеров
миллениум
facebook
mail
phone
Авторизация
facebook
mail
phone

БЕЗПЕКА ДЛЯ БІЗНЕСУ – СПРАВА «ЛЮКС БУХГАЛТЕРІЇ»

Компанія «ЛЮКС БУХГАЛТЕРІЯ» – це справжній український бренд, адже зарекомендував себе як лідер на ринку бухгалтерських послуг. На чолі з Христиною ЛИСКАНИЧ 29 фахівців надають якісні послуги кожному, хто потребує бухгалтерського супроводу. І відстань для компанії – не перешкода. «Ми вміємо «робити» бухгалтерію якісно, швидко та ЛЮКСово, незалежно від масштабу вашого підприємства», – зазначила очільниця «ЛЮКС БУХГАЛТЕРІЇ» – це про безпеку вашого бізнесу.

– Христино, почнімо з сьогодення. Які новини Вашої сфери діяльності викликають у бізнеса нерозуміння?

– За роки незалежності та майже за двадцять років мого досвіду у цій сфері я спостерігаю наступні проблеми: не дивлячись на те, що в країні дуже хороші податки, ми маємо проблеми в законодавчій сфері. Регулярно владою вноситься багато змін та постанов, на яких тримати увагу бізнес просто не може. Усе дуже швидкоплинне та нерідко завуальоване, складне для розуміння. Тобто підприємці просто не встигають зрозуміти, що є актуальним та правильним на сьогоднішній день. Друга проблема – непрозоре адміністрування. Закони непогані, проте їх невчасно та недобросовісно виконують на всіх рівнях. Окрім того, часто такі процеси носять корупційну складову. Це дуже заплутано для звичайного підприємця або інвестора, який прагне привести в Україну гроші.
Особисто мене мучить непослідовність в діях та змінах. Ми щось впроваджуємо постійно, потім ставимо на паузу, потім знов щось змінюємо… І якщо це досить важкі періоди навіть для спеціалістів (фінансистів та бухгалтерів), то власники бізнесу взагалі не мають поля, де б почували себе в безпеці.

– Хто є Вашими клієнтами, та які питання для них найбільш актуальні?

Це три категорії представників малого та середнього бізнесу: ФОПи, невеликі юридичні особи, крупніші юрособи, де ми виконуємо функції головного бухгалтера, а решта виконують роботу на місцях. Клієнти, що знаходяться в нашому супроводі – представники різних напрямків бізнесу. Проте зазначу, ми не ведемо роботу з бюджетними та іншими вузькоспеціалізованими установами, що перетинаються з бюджетними грошима. Ми пропонуємо свої послуги тим, хто потребує якісного бухгалтерського сервісу.

– З якою кількістю клієнтів працюєте сьогодні?

– Наразі позначка кількості клієнтів доходить до 600. Над їхніми питаннями працюють 29 кваліфікованих співробітників. Доповню, що найбільше клієнти потребують оперативності, точності, якості та законності. Наша мета – позбавити підприємця головного болю стосовно документообороту, оподаткування, формування звітів тощо.

– Ваш штат фахівців доволі великий. За якими знаннями та практиками Ви їх відбираєте?

– В нас дуже потужна команда, яка формувалась не один рік. Всі бухгалтери досить молоді, сучасні, активні та прагнуть розібратися в кожній деталі. Спеціалісти діляться за професійним рівнем. Є ті, що ведуть просту бухгалтерію, а є ті, що керують масштабнішими, складнішими проєктами. Крім того, в нас є кілька внутрішніх аудиторів, які здійснюють перевірку роботи усієї команди. Ми регулярно підтримуємо колектив новими знаннями, проводимо внутрішні тренінги, ведемо підвищення кваліфікації за потреби кожного окремого фахівця.

– Христино, як щодо Вашого фаху?

– Я за фахом фінансист, закінчила економічний факультет у Львівському національному університеті ім. І. Франка. З 2002 року почала формувати свої знання з бухгалтерської справи в якісну практику та досвід. Вісім років тому, оскільки запит на мої бухгалтерські послуги та кількість клієнтів зростали, вирішила створити повноцінну компанію з великим та якісним складом бухгалтерів. Наразі ми пропонуємо бухгалтерські послуги, юридичне обслуговування та фінансовий аналіз.

– Чи є у Вас в практиці безрезультатні процеси?

– Таких випадків практично немає. Будь-яке питання, яке ми беремо в роботу, доводимо до кінця. В нас навіть були судові справи, які ми виграли. Я прихильниця ліберального підходу, тому обираю для клієнта найменш болючий та мінімально травматичний шлях. Ми, як системна компанія, опрацьовуємо з клієнтом найбільш безпечне поле, аби передбачити ризики та уникнути стресових ситуацій. Працюємо планово та поступово, на випередження. В нас були такі клієнти, від яких ми відмовлялись. Причина – клієнт свідомо не платить податки або бажає працювати поза законом. Та ці історії не про нас.

– Вам доводилось коли-небудь працювати з тіньовою бухгалтерією?

– Ми налагоджуємо фінансове управління, ставимо фінансовий облік клієнтам. Але свою внутрішню кухню, управлінський облік клієнт веде самостійно. Ми робимо усе можливе для того, аби він максимально безпечно працював в законодавчому полі. Тіньовою бухгалтерією не займаємось.

– Христино, які коментарі Ви дасте підприємцям щодо підготовки до нового звітного періоду?

– Наразі ми працюємо з РРО – в народі «касові апарати» для бізнесу. Вони будуть запроваджені вже з 1 січня 2022 року. Цей процес переходу робимо для клієнтів планомірним, роз’яснюємо усе детально, щоб встановлення касових апаратів було безболісним. Насправді, це дійсно болючий момент, який потребує часу та досконалого володіння ситуацією. Знаємо, що багато хто проти цих інновацій, але наші клієнти, які вже налагодили систему, дуже задоволені. Це структурує бізнес-процес, компанія починає працювати ефективніше.
Другий момент – нульове декларування фізичних осіб. Усі ми матимемо необхідність до вересня наступного року задекларувати свої статки, активи, нерухомість тощо. В нашій компанії вже створено підрозділ декларування, який формує стратегію та вестиме цей механізм. Бо закони прийнято, а як то працює нікому не зрозуміло. В такий спосіб ми вирішили допомагати українцям у даному питанні та розвивати бізнес з допомогою своїх знань та досвіду.

https://luxbug.com.ua

Поделиться в:

Добавить комментарий