СТВОРЮЙ СВОЮ ГРУ ІЗ WHIMSY GAMES
Бути у грі, перемагати, міксувати реальність з віртуальним світом… Усе це про нас. Ми – те покоління, яке грає. Саме про ігри багато можуть розповісти наші сьогоднішні гості. Троє приголомшливих хлопців, отримавши гідний досвід, створили компанію, яка вже в міжнародному топі. Далі говоримо про створення ігор та послуги майбутньої корпорації Whimsy Games. Зустрічайте, ідеолог та засновник компанії Денис КЛЮЧ зі своїми колегами Антоном ПАРАМОНОВИМ та Сергієм БОЙКО. Це вони, майстри, які об’єднують досвідчених професіоналів та відданих фанатів ігор.
– Денисе, почнімо з Вас. Як би Ви представили свою компанію?
– Наша команда надає усі види послуг по створенню ігор на основі Unity3D мистецтва, ігрового дизайну, UI / UX дизайну, контролю якості та управління проєктами. Ми на ринку вже понад п’ять років та успішно реалізували понад 150 проєктів! А ще ми пишаємося тим, що Clutch та GoodFirms включили нашу компанію в топ-5 нашої галузі у світі. Ми використовуємо наш досвід та прагнення забезпечити ексклюзивну якість розробки та дизайну ігор будь-якої складності.
– А якою взагалі була історія створення Вашої компанії?
– Коли в мене виникла ідея створити власну компанію, яка би приносила мені більше коштів та досвіду, я звернувся до двох своїх друзів, з якими поділився планами. Ми зійшлися в думках та вирішили спробувати. Правду кажучи, в той час ми не були прибутковими, тому сподівалися лише на власні сили. Згодом почали шукати більше людей, пропонуючи спочатку три долари на годину в Upwork. Після найняли другого розробника, і тільки тоді події стали розгортатися дуже стрімко. Тепер, через три роки, наша компанія складається з шістдесяти професіоналів. Ми вже реалізували десятки проєктів, а задоволені клієнти – це свідчення нашого успіху.
– Антоне, питання до Вас. Чим Whimsy Games суттєво відрізняється від конкурентів?
– Наша місія – радувати клієнтів, створюючи унікальний софт та дизайн для захоплюючих ігор. Прозорість, чесність та швидке спілкування – наші головні пріоритети. Клієнти Whimsy Games мають повний доступ до всіх процесів. Ми знаємо, як правильно організувати віддалену роботу та синхронізувати розробників і художників. У нас є великий досвід в розробці проєкта від ідеї до маркетингу та аналітики, що дає нам повну експертизу, котру ми ширимо з нашими клієнтами у процесі розробки, надаючи професійну підтримку. Ми пропонуємо рішення, адаптовані до бюджетів та планів наших клієнтів. Крім того, ми не віддаємо перевагу якій-небудь моделі ціноутворення. Фіксована ціна, T&M, Cost Plus – все, що підходить клієнту, нас задовольняє!
– Хлопці, дайте, будь ласка, короткий огляд найбільш популярних продуктів та послуг, які ви надаєте?
– Ми адаптуємось та концентруємо увагу на задачах, які ставить замовник. Виходячи з того, яка платформа для нього пріоритетна, ми пропонуємо стек технологій, базуючись на своєму досвіді. При розробці проектів «під ключ» ми надаємо весь стек послуг, від концепту проєкту, до імплементації в ігровий двіжок. Ми працюємо з Unity3D, тому що ця технологія дуже поширена і в неї крута кросплатформенна підтримка. Але не забуваємо й про інші передові технології, якщо того потребує завдання замовника. Загалом нам цікаво розробляти продукт з нуля й до кінця, працювати з його маркетингом та аналітикою, бо це цікавий процес, і ми маємо в цих питаннях багато досвіду.
– Сергію, яка, на Вашу думку, ступінь задоволеності клієнтів?
– Ми в Whimsy Games пишаємося тим, що наша компанія завжди отримує 5-зіркові відгуки від клієнтів. Запорука такого успіху – в постійному контакті з клієнтами. Ми слухаємо та чуємо їх побажання. Створюємо та корегуємо усе, що необхідно для замовників. Крім того, ми намагаємося навчати їх, даючи слушні поради й рекомендації. Наша мета – рости разом з ними, накопичуючи більше знань, навичок та досвіду. Наша команда прагне забезпечити якісний результат в найкоротші терміни.
Ми робимо все можливе, щоб надати нашим клієнтам найкращий сервіс. Кожен отримує цілодобову допомогу на всіх етапах створення гри. Більш того, ми залишаємося на зв’язку і після виходу гри, забезпечуючи обслуговування та виправляючи помилки.
– Денисе, якою Ви бачите свою компанію в найближчі десять років?
– Ми пишаємося нашими досягненнями, а довгострокові цілі вельми амбітні. Whimsy Games входить до числа провідних світових компаній з аутсорсингу розробки ігор, але ми вважаємо, що можемо посісти перше місце в цьому списку. Крім того, в найближчі десять років ми хочемо увійти в десятку провідних світових компаній. Для цього нам знадобиться велика команда, тому плануємо збільшити штат до 500+ співробітників.
Засновник Denys Kliuch
Співзасновник та операційний директор Serhii Boiko
Директор з продуктів
Anton Paramonov