Перейти к верхней панели
Архив номеров
миллениум
facebook
mail
phone
Авторизация
facebook
mail
phone

Діджіталізація  бізнесу – основний інструмент для розвитку і підвищення доходу в умовах всесвітньої пандемії

Всесвітня пандемія внесла певні істотні корективи у життя кожного українця, особливо важко було перших пів року. Ніхто тоді не розумів до кінця, які будуть наслідки і як довго це триватиме. Хочу зазначити, що першими, хто відчув всю серйозність наслідків, був малий і середній бізнес.

Підприємці, які працювали офлайн, кинулися в Інтернет, їм довелося переходити на технології, які вони не планували впроваджувати, а також змінювати свої стратегічні плани. Було дуже складно пояснити, навчити і показати. Але ми впоралися. Ніхто з наших клієнтів не втратив свої позиції, навіть вдалося розширити свій бізнес. Нарешті люди почали розуміти які можливості дає діджіталізація.

Артеме, розкажіть, будь ласка, як ви починали свій бізнес і чому саме ІТ сфера?

– Мій інтерес до комп’ютерів з’явився в 13 років, тоді я зібрав свій перший комп’ютер і створив свій перший сайт, на якому було купа фото, історій з життя моєї школи. У той час це було дуже непогано для школяра. У 16 років мені батьки допомогли відкрити ФОП і відтоді все почало активно розвиватися. Сім’я мені допомогла створити основу, фундамент для розвитку. Я дуже багато працював, паралельно навчався. На словах це здається просто, а на справді – спати по 3-4 години дуже важко. Доводилося багато читати, розбиратися в бухгалтерії, маркетингу, рекламі, поліграфії тощо.

Як Вам працюється в умовах карантину?

– Спочатку було складно. Ми до 20 березня минулого року повністю перейшли на дистанційну роботу. У нас є традиція – збиратися раз на день і обговорювати проєкти, плани. Під час карантину ми спілкуємося кожного дня, а управління задачами здійснюється в онлайн системі. Робота йшла «на великій швидкості» і майже без вихідних. Я навіть встиг під час карантину написати книгу з маркетингу і наразі працюю над новою.

Як би Ви охарактеризували ситуацію у більшості компаній і які б дали поради?

– Реальності сьогодення такі: або розвивай digital, або твій бізнес не виживе. Кожна компанія, яка будує довгострокові плани, повинна максимально використовувати інструменти, які забезпечать їй гнучкість, рухливість, кращу реакцію на зміни ринку, дозволить контролювати роботу співробітників і компанії в цілому.

Артем, які сфери найбільш активно діджіталізувалися?

– Діджіталізація активно прийшла у всі сфери діяльності людини. Але, на мій погляд, наймасовіші зміни пройшли у медичній, банківській сферах, у ресторанному бізнесі, торгівлі та освіті. Діджітал трансформація –це довгий вартісний «незрозумілий для співробітників» процес. Я прийняв рішення щодо навчання бізнесу правильному і ефективному впровадженню нововведень (оновлень). Спільно з журналом «Віконні технології» я проводив курс з маркетингу, також брав участь у декількох тренінгах для студентів і школярів. Зараз активно готуюся до серії нових курсів з реклами та маркетингу. Оскільки цінність якісної дистанційної освіти зростає, ми створили навчальну платформу AGGR University, де кожен бажаючий може отримати актуальні та потрібні знання для професійної діяльності.

У жовтні 2020 року Ви стали президентом новоствореної «Міжнародної асоціації трансферу технологій». Яка основна функція організації?

– Ідею створення Міжнародної організації трансферу технологій я виношував протягом останніх двох років. Хотілося створити організацію, яка була б корисною не тільки на папері, а і для нашого суспільства. Моя команда однодумців мене підтримала і ми розпочали роботу. Процес реєстрації та оформлення тривав пів року.

Основною функцією «Міжнародної асоціації трансферу технологій» є поліпшення бізнес процесів за рахунок використання сучасних технологій. У якості підтримки спільно з PATProfi ми почали довгострокову акцію, у рамках якої пропонували створення сайту, його просування, а також бухгалтерську, юридичну та технічну підтримку за мінімальну ціну. Для учасників нашої ГО діють певні привілеї і пропозиції з консультування та допомоги у веденні бізнес процесів.

 – Вам всього лише 23 роки і Ви вже такий успішний у своїй сфері. Як Вам це вдалося?

 – Усе досить просто: я дуже багато працюю, читаю і вчуся. У Жана Андрі Фабра є чудова фраза «Правильно жити – значить працювати. Коли машину не використовують, її починає роз’їдати іржа». Мені подобається жити за таким принципом, це хороша мотивація для розвитку як себе, так і компанії. Також хочу зазначити важливість наявності надійного тилу і людей, з якими можна порадитися. Для мене це моя сім’я, друзі і близьке оточення, без яких, напевно, нічого б не вийшло.

Гончаренко Артем

+380676683727

itta.org.ua

PATProfi.com

Поделиться в:

Добавить комментарий