Перейти до панелі інструментів
миллениум

Розкрити свій потенціал через навчання. ВІКТОРІЯ ВОРОШИЛОВА підбере індивідуальну програму під кожного клієнта для швидкого опанування нових знань та розбиття блоків у вивченні іноземної мови. Про нову професію говоримо у нашому інтерв’ю.

– Вітаємо, Вікторіє! Ви позиціюєте себе мовним коучем. Що це за професія? Розкажіть нам.
– Так, мовний коуч ще має назву – лінгвокоуч (від англійського слова «мова»). Це людина-гібрид, яка у собі поєднує одночасно освіту викладача та коуча. Це абсолютно новий підхід до вивчення іноземної мови. Весь секрет у тому, щоб унікальні таланти людини направити на опанування даного напрямку. Тобто ваш наставник збере усі ваші навички та уміння і підбере програму вивчення. А ще, у спільній роботі допоможе прибрати перепони на шляху досягнення результату. Наприклад у вас є негативний досвід вивчення мови в школі й лінгво-коуч допоможе пропрацювати цю проблему. Такий підхід лише для свідомих дорослих, які мають мету та мотивацію.
– Лінгвокоуч – це більше психолог, викладач чи наставник?
– Точно не психолог, хоча він може мати таку освіту. І не лише викладач, адже без коучингу це направлення буде звичайним вивченням мови. Повторюсь, це гібрид вчителя та коуча. Це абсолютно нове поняття.
– Вікторіє, розкажіть нам, як Ви стали мовним коучем? Чому обрали дане направлення?
– Спочатку я була викладачем, але мені завжди хотілося знайти якийсь універсальний інструмент, аби люди із задоволенням вивчали мову. З роками помітила, що більшість звертаються до репетиторів та мають блок у вивченні іноземної мови. Але допомогти їм подолати психологічний бар’єр у мене не вистачало навичок. Тож іноді просила свою подругу-психолога консультувати.
У той момент в моє життя увірвався коучинг, як сильний інструмент досягання цілей та загального розвитку. Тоді й зрозуміла, що треба стати для початку клієнтом та пройти програму підтримки. А ознайомившись зі структурою даного направлення, пішла навчатися на шестимісячний курс коуча. У мене добре виходило і я усвідомила, що можу поєднувати свою першу освіту та другу. Після цього мої заняття змінилися. На першому етапі ми з клієнтом не беремось за граматику, а говоримо про нього, його страхи та блоки, визначаємо ціль навчання та бажані результати. Ну а розмовні навички відточуємо на практиці. Результати неймовірні, адже коучинг абсолютно змінює ваше уявлення про навчання.
– Чи кожен викладач іноземних мов може стати мовним коучем?
– Напевно. Тут головні умови – мати відповідну освіту (викладач та коуч або психолог) і мати специфічний досвід мислення. Тобто необхідно не нав’язувати свою точку зору клієнту, а вести людину саме її шляхом розвитку (йти за ним, а не перед). Обов’язково вміти ставити питання та допомагати шукати на них відповіді; створювати комфортну та довірливу атмосферу на заняттях.
– Як саме мовний коуч мотивує людину до вивчення мов?
– Я б сказала, що ніяк, адже це не задача лінгвокоуча. Клієнт сам обирає прийти до мене і вирішує йти до назначеної цілі. Моя задача – підібрати універсальну програму для нього та направляти у разі блоків.
– На Вашу думку, чи буде вивчення мов у онлайн форматі набирати ще більших обертів?
– Думаю, що так. Всесвітній карантин та війна в Україні спровокували велику міграцію, і наші люди знаходяться у різних куточках планети. Онлайн – це дуже зручний та актуальний формат не лише навчання, а й роботи.
– Чи можна зараз сказати, що лінгвістичний коучинг складає конкуренцію репетиторству?
– Ні, це абсолютні різні направлення. До прикладу, якщо людина задоволена репетитором, то мовний коуч їй не потрібен. І навпаки, якщо жодні викладачі чи програми не допомагають опанувати знання, тут вже робота для нас.
– Наостанок скажіть, у якому напрямку плануєте далі розвиватись?
– Хочу ще більше розвинути професію мовного коучингу, показати людям, яке задоволення приносить даний метод та яких результатів можна досягнути з ним.

vika_lingvocoach

+380661716181
+380661716181

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями