Еміграція – це не так легко та казково, як ми звикли собі уявляти. Війна вигнала тисячі українок за кордон у пошуках безпечного місця. ОЛЬГА ДЗЮРА розповідає про те, як їй вдалося почати нове життя у Франції.
- Вітаю Вас, Ольго! Хочу поговорити з Вами про трансформації, котрі відбулися за останній рік. Як війна в Україні вплинула на Ваше життя?
- Мене, як і багатьох інших жінок, війна змусила забрати дітей в безпечне місце. Так сталося, що ми опинилися у Франції. І наше життя занулилося повністю… Мені довелося пережити всі стадії розпачу. Еміграція справді схожа на смерть. Ти ніби стаєш невидимкою, ніким і нічим й потрібна старанна праця, щоб навчитися жити, говорити, створити хорошу репутацію та адаптуватися в суспільстві.
- Після того, як Ви виїхали за кордон, що було далі? Коли вдалося відшукати дорогу до морального спокою?
- Знаєте, після еміграції ти не знаєш, чим зайнятися та за що вхопитися. Особливо, якщо це вимушений та екстрений переїзд. З часом відбувається повне перезавантаження свідомості й трансформація особистості, коли розумієш, що все тільки у твоїх руках і що марно сподіватися на когось ще окрім себе. У той момент, коли я втомилася дивитися на все, що відбувається ззовні, почала занурюватися у себе й згадала про власні захоплення з «минулого» життя, щоб остаточно не втратити глузд. Я дуже люблю фотосесії, картини, спорт, хореографію, і, звичайно, мою головну пристрасть – створення натуральної косметики за власними авторськими формулами. Ось так я заснувала бренд Wedema.
- Наскільки важко було адаптуватися до нового соціуму та знайти себе в ньому місце? А паралельно ще й запустити власний бізнес?
- Зіткнувшись із проблемою жорсткості місцевої води та втративши половину волосся, я зрозуміла, що це не тільки моя проблема, а й людей, з якими я спілкуюсь. Тож я знайшла цьому рішення. Отримавши дозвіл та страховку, відкрила мікробізнес. Поки що це працює за принципом «сарафанного радіо» – важливо заслужити довіру людей та добру репутацію. Було неймовірно складно написати бізнес-план французькою мовою, але він був схвалений асоціацією BGE, яка допомагає стартапам.
- У чому унікальність Вашої косметики від бренду Wedema?
- Мені подобається ідея покращення екологічного стану планети. Я переконана, що моя продукція корисна для догляду за шкірою та волоссям, і не завдає шкоди екології, потрапляючи у ґрунт.
Бути іноземкою – це довго відчувати себе білою вороною. А досягти успіху в іншій країні схоже на те, ніби пробивати чолом цегляну стіну. Та у мене є те, що не дає опустити руки, – задача принести користь суспільству, екології, займаючись улюбленою справою. Це мій шлях і я займатимуся цим навіть, якщо це нікому не буде потрібно.
olga.dzura _
Wedema _skin