Найголовніше сьогодні розуміти, що ми живемо у часи дій. Наразі важливо ставити конкретні цілі, залучати ресурси та експертів, аби наша економіка мала можливість підтримувати хлопців на передовій. Свій професійний економічний фронт веде ОЛЬГА ДРІМОС – справжній експерт, яка допоможе абсолютно кожному підприємцю значно примножити дохід. Про деталі та актуальні тренінги говоримо з успішним бізнес-кочем.
– Пані Ольго, вітаємо Вас. Ви яскравий приклад людини, яка здатна змінювати своє життя на краще. Розкажіть про те, якими професійними досягненнями сьогодні пишаєтесь?
– Напевно, своїм досвідом – тринадцять років у продажах. За цей час я організовувала продажі в банківській сфері, телекомунікаціях, екомерсі, б’юті сфері, освітніх компаніях, телеграмі тощо. Також працювала в таких відомих компаніях, як Prom.ua, Binotel, SkilFactory GoIT, у медіахолдингу «Труха».
Серед трьох головних досягнень я виділю наступні:
– за 2,5 місяці під час карантину я залучила на маркетплейс-стартам для салонів краси понад 1000 клієнтів через лише холодні продажі;
– скоротила цикл угод з 14 до 3-х днів у Prom.ua;
– організувала продажі з першого дзвінка у SkillFactoty, що дозволило отримувати 80% усіх продажів лише після першої розмови…
– Говоримо сьогодні про воронку продажів. Що це являє собою з точки зору підприємця?
– Воронка продажів – це шлях клієнта від вашої пропозиції до покупки. По цій воронці можна оцінити ефективність роботи абсолютно кожного каналу та зрозуміти, в який саме момент ви втрачаєте потенційних клієнтів. Також вона допомагає збільшити конверсію на покупку. Завжди разом з клієнтом ми прописуємо поточну воронку продажів, після шукаємо варіанти оптимізації та декомпозиції. Ці процеси на виході дають можливість значно збільшити кількість клієнтів та загалом продажів.
– Які особливі навички необхідні працівникам, аби ця воронка працювала на власника бізнесу максимально?
– З огляду на власний досвід скажу, що кожен співробітник, який відповідає за свою частину воронки продажу чи шляхи клієнта до покупки, повинен мати мотивацію у вигляді КРІ та бонусів. Такий підхід дуже допомагає співробітникам та безпосередньо компанії працювати за принципом win win, де кожен учасник процесу по-справжньому зацікавлений у зростанні прибутку компанії.
– Цікаво дізнатись про результати підприємців, які звернулись до Вас за тренінгами для своїх компаній.
– Добре. Наприклад, у лютому 2022 року до мене звернулись представники мережі приватних шкіл Think Global. Завдання полягало в тому, аби збільшити кількість учнів школи. Разом із засновниками ми розібрали поетапно шлях клієнта, виявили зони розвитку та прописали план оптимізації. Після провели навчання й на практиці відточили навички комунікації, досягнувши досконалості. Також у процесі нам вдалось усунути неефективні інструменти та замінити їх зовсім новими бізнес-процесами. Результат не забарився. Ми досягли збільшення продажів місць у школі в 1,5 раза, і це у воєнний період!
– Пан Ольго, це неймовірно! Поговоримо детальніше про Ваші пропозиції?
– Наразі я проводжу лише тренінги з продажу. Вони складаються з наступних етапів.
- Аналіз того, як влаштовано продажі зараз, де є проблеми у процесах, у чому їх складність, як власно влаштовано процес продажу. Результат: аналіз, рекомендації щодо покращення процесів у компанії. Тривалість: 45 хвилин – 1.5 години.
- Я прописую тренінг на підставі поточної ситуації, в якій є презентація з етапами продажів під конкретного замовника та методичка, яку можна використовувати й після тренінгу. Тренінг я проводжу самостійно. Тривалість: дві години теорії та три години практики.
- Чотири зустрічі-практикуми по 1,5 години кожна. На зустрічах ми закріплюємо отримані знання на практиці та одразу розбираємо питання, які виникли після вже використання нових знань. Протягом місяця після тренінгу щотижня ми проводимо онлайн зустріч тривалістю 1,5 години, на якій власно й відточуємо отримані знання.
Щодо результатів: ви отримуєте запис тренінгу, який можна використовувати для навчання нових співробітників. Також у вас залишається робоча методичка/cкрипт, до якої можна звернутись будь-якої миті та повторити пройдений матеріал.
Я пишаюсь кожним своїм клієнтом, який збільшив дохід та продовжує розвиватись.
Разом ми – сила!