Про те, з чим довелося зіткнутися банкам під час війни, як обслуговувати клієнтів навіть там, де це небезпечно, про роботу у фінансовій сфері, підтримку співробітників та клієнтів, нові проєкти та багато іншого в ексклюзивному інтерв›ю розповіла СЕО izibank Анна ТІГІПКО.
- Вітаю вас, Анно! Безумовно, дата 24 лютого змінила все – життя, роботу, ділові відносини. Як izibank проживав період від початку війни й дотепер?
- Перші два місяці були найважчими. Ніхто не міг змиритись з тим, що, на жаль, це наша нова реальність. Але ми швидко адаптуватись та продовжили якісно обслуговувати клієнтів 24/7. Як би це жахливо не звучало, але ковід нас навчив працювати дистанційно. Тому, коли команда доїхала у відносно безпечні місця, відновила роботу.
На той час, фінансовий сектор був у «стресі». Ми не знали, чи він вистоїть та як буде працювати далі. Було багато логістичних проблем з інкасацією, готівкою, відділеннями. З часом, почало все налагоджуватись.
Звісно, нам довелось оптимізувати кілька процесів та змістити фокус на інші проєкти. Ми змінили стратегію, щодо інвестицій в цінні папери. Зменшили витрати по деяких статтях. Але нам вдалось зберегти робочі місця та вчасно виплачувати зарплату. На сьогодні, ми відновили довоєнні потужності.
Осінню блекаут нам не став на заваді. Встановили генератори та забезпечили стабільний інтернет. - Тобто банк був готовий до таких глобальних викликів, як війна?
- До війни ніхто не був готовий, але ми вже мали досвід роботи дистанційно під час ковіду. Тому вся інформація вже давно зберігалась у хмарах і кожен мав до них доступ. izibank – діджитальна установа і процеси не були зупинені. У квітні минулого року співробітники почали повертатися в офіс. Ми відновлювали популярні банківські продукти та впроваджували нові. Нам вдалося пережити цей важкий рік. Адже є бажання працювати заради Перемоги та розвитку України.
- Українські банки з початку війни активно почали допомагати клієнтам. Дехто обслуговував людей навіть під час активних бойових дій, потім пішло волонтерство як на рівні банків, так і на рівні окремих співробітників. Яку політику щодо підтримки клієнтів обрав Ваш банк?
- Коли були великі проблеми з відділеннями, інкасацією і просто не було гривні в банкоматах, ми активно промоутили в соціальних мережах точки видачі готівки на касі. Також запустили інформаційну кампанію про те, які додаткові сервіси потрібні під час війни. Окрім цього регулярно публікували наші події про зміни в роботі, аби бути постійно на зв’язку та мати можливість повідомляти клієнтам актуальну інформацію. Як тільки запрацювало кредитне бюро, ми одразу ж відновили видачу кредитів новим клієнтам. До речі, така функція зараз доступна не у всіх банках.
- Що Ви робили для того, аби зберегти та підтримати своїх працівників? Адже саме люди та їхня злагоджена робота є основою будь-якого успішного бізнесу.
- З перших днів війни хтось поїхав, а хтось продовжував працювати в Києві. Ми щодня спілкувались із співробітниками, запитували чи необхідна комусь будь-яка допомога. Коли у квітні ми поверталися в офіс, то запропонували тим, кому було потрібно, залишатися працювати у віддаленому форматі.
- Чи є в izibank вже якісь плани на найближче майбутнє, чи доки не беретеся щось планувати заздалегідь? Можливо, готуєте якісь продукти до запуску?
- Розробка нових продуктів та програм у нас йде постійно, без перерв. Додали англійську мову в застосунок. До речі, у нас ніколи не було російської! Оновили віжуал. А ще клієнт може змінювати колір застосунку, залежно від настрою та вподобань. Нещодавно запустили розстрочку, а зараз працюємо над оплатою частинами, ОВДП, страхуванням. А ще над партнерським кешбеком і вже маємо першу компанію, яка доєдналась – MOYO. При покупці їхнього товару й розрахунку нашою карткою, отримуєте бонуси. Словом, не припиняємо покращення та розвиток, ні на секунду.