Особистий асистент – це супергерой, який вирішить всі ваші завдання, звільнить час та дасть змогу зберігати фокус на головному. Наталія ДОЛМАТОВА знає все про таких людей і навчить їх працювати вам на користь.
- Рада з Вами познайомитись, Наталю! Знаю, що Ви – засновниця школи асистентів. Розкажіть, в яких основних напрямках розвиваєтесь?
- Я вас теж вітаю. Вже понад 6 років працюю на посаді особистого асистента і точно знаю, що потрібно для входу у дану професію. Зараз також активно популяризую цю професію. Я особисто знайома з понад 1000 бізнесменами з 25 країн світу, тож розумію, що їм треба.
У своїй школі навчаю як ефективно працювати помічником. Також допомагаю підприємцям знайти свого відданого працівника і адаптую його під вакансію. Адже у всесвіті хорошого керівника завжди є кому делегувати завдання і найголовніше – є люди, які зроблять його задачі краще, ніж він сам. - Розкажіть, чому підприємцям потрібен особистий асистент?
- У сучасному світі час – найцінніший ресурс. Успішним підприємцям стає все складніше управляти своїми обов’язками та виконувати всі завдання самостійно. Вони мають створювати стратегію та розвивати власний бізнес, але часто через рутину забувають про головне і починають робити все підряд. У результаті справа не розвивається, підприємець втрачає мотивацію, вигорає.
Є розв’язання цієї проблеми – особистий асистент. Він стає надійним партнером у досягненні успіху, допомагає бізнесменам впоратися зі стресом, оптимізує час та дає можливість зосередитися на найважливіших аспектах. Основна роль особистого асистента – це делегування завдань та виконання рутинної роботи. - Що саме робить особистий асистент? Які його основні обов’язки?
- Обов’язки можна поділити на дві сфери: робоча та особиста. До першої відносяться: планування місяця, тижня, дня; призначення зустрічей, внесення зустрічей у Google календар та нагадування про них всім учасникам; щоденний контроль своєчасного виконання завдань керівником, досягнення його цілей у поставлений термін; збір звітів співробітників; ведення кореспонденції, соціальних мереж тощо.
До другої – нагадування про важливі дати, заходи, покупка подарунків від імені керівника; ведення звітності про особистий фінансовий стан; планування відпочинку, покупка квитків, бронювання готелів, складання маршруту; контроль прибиральниці, закупівля необхідних товарів, продуктів; запис на стрижку, манікюр тощо. - Можете назвати плюси роботи асистентом?
● Не потрібне довготривале навчання. Можна пройти онлайн курс і після нього одразу отримати роботу.
● На роботі ви отримуєте унікальний досвід: розвиваєте свої комунікативні навички й це дає можливість знаходити підхід до людей у будь-якій сфері.
● Ви розпочинаєте розбиратись в різних сферах, що дає можливість визначити ту, яка найбільше подобається і продовжити розвиватись в ній у своїй кар’єрі.
● Ви розумієтесь в бізнесі керівника, і дуже часто саме асистент стає керівником або заступником підприємця.
● Асистенти мають велику зарплатню, бо в цій сфері професіонали дійсно цінуються. - Наостанок, яку б пораду Ви дали керівникам, щоб налагодити відносини зі своїм асистентом?
- Працюйте так, щоб асистент розумів, що коли він везе речі в хімчистку, він розвиває компанію. А для цього треба побудувати головні принципи роботи: відкритість, 100% довіра та правильний зворотний зв’язок.
Instagram: natalia.dolmatova
Telegram/WhatsApp: +380931435427