Нові часи потребують й нових підходів до сервісу. Медицина – не виключення. Тож з командою однодумців наша гостя Тетяна ЛЯПЧУК, співзасновниця «Амбулаторії сімейного лікаря» вирішила підійти інноваційно до медичних послуг для українців. Деталі будуть точно вам цікаві.
–Пані Тетяно, чия ідея створити амбулаторію? Якими зусиллями Ви її розвиваєте сьогодні?
–Ще у 2018 році, коли набирала обертів реформа первинної ланки медичної допомоги, все більше лікарів замислювались над створенням власної медичної практики. Тому ми з партнерами вирішили створити своєрідний медичний коворкінг для лікарів. В нас було тоді чітке розуміння тих факторів, які стримують розвиток цього напрямку медичного бізнесу. Тож ми прийняли рішення допомогти лікарям в цьому.
Складності оформлення ліцензії, бухгалтерський та юридичний супровід діяльності, взаємодія з податковою, НСЗУ та іншими державними органами відлякували багатьох лікарів від започаткування власної справи.
Маючи команду однодумців, ми запропонували нашим першим шести лікарям започаткувати разом медичну практику у рамках програми медичних гарантій. Лікарі нам довірились, і в нас усе вийшло. Сьогодні ми – найбільше об’єднання лікарів ФОП в Україні та обслуговуємо майже 93 тисячі задекларованих пацієнтів. Близько 10% мешканців Одеси та Одеської області знайшли свого сімейного лікаря або педіатра саме в нашій мережі.
–Які заходи Ви проводите в рамках компанії?
–Коворкінг або колективна медична практика дозволяє вирішувати чимало питань, які постають перед лікарем, якщо він реалізує свою приватну практику. Вимоги чинного законодавства з безперервності та доступності медичної допомоги потребують колосальних зусиль та часового ресурсу. І саме об’єднання незалежних учасників дозволяють максимально ефективно задовольнити усі потреби пацієнтів. Окрім спільної медичної практики наша компанія займається й організацією безперервного навчання медичного персоналу. Особливу увагу ми приділяємо сервісу та основам комунікації. Так ми створили власний тренінговий центр, де розроблено чимало власних методик та програм.
–Як Ви сьогодні працюєте, враховуючи втрати серед колег у війні?
–Дійсно, війна докорінно та безповоротно змінила кожного з нас. Чудово пам’ятаю ранок 24-го лютого… Ми з партнером та однодумцем випили каву на сходах біля офісу, а після він пішов у військкомат. На останок сказав: «Я йду захищати Україну, ти залишаєшся захищати амбулаторію, наших лікарів та здоров’я одеситів».
Спочатку було дуже важко, бо після кожного чергового нічного ракетного обстрілу зранку в нас недостачало кілька лікарів, медичних сестер, адміністраторів, які виїхали. Також були часи, коли в локаціях з восьми лікарів залишались тільки двоє. І я щиро їм вдячна за те, що були готові приймати хворих по 12-14 годин. Як єдиний організм, усі допомагали облаштовувати денні стаціонари у сховищах, а педіатри читали казки маленьким пацієнтам під час повітряних тривог та блекаутів.
–Знаємо, що декілька Ваших партнерів пішли на фронт. Що вони сьогодні потребують, та чим волонтерський рух може Вам допомогти?
– Наші колеги, лікарі зараз працюють у складі евакуаційних медичних бригад, у військових шпиталях та виконують тактичні завдання у складі бойових підрозділів на найгарячіших ділянках фронту. Зі свого боку ми підтримуємо їх фінансово, закуповували та передавали необхідне обладнання та медикаменти, піклуємося про їх пацієнтів.
–За рік війни Ви неодноразово приймали переселенців. Що мотивує Вас на добрі справи? Чим саме допомагаєте їм?
– Ми залюбки працевлаштовуємо внутрішньо переміщених осіб, надаємо всю необхідну медичну допомогу в рамках програми медичних гарантій. Ми уклали договори про співпрацю з благодійними фондами. На жаль, війна триває, й кожен наш лікар, медична сестра, оператор колл-центру чи адміністратор у локації розуміють, наскільки їх самовіддана праця необхідна для майбутньої Перемоги.
–Пані Тетяно! Впевнені, перемога вже дуже близько, поділитесь своїми планами на майбутнє?
–Ми обов’язково відкриємо нові локації у Херсоні та Маріуполі, у Сімферополі та Новій Каховці… Наразі ми активно працюємо над розширенням діагностичної бази, над додатковими послугами та плануємо укладати нові контракти з Національною Службою Здоров’я України. Ми усі віримо та чекаємо на Перемогу!
facebook.com/homedoctor.com.ua
instagram.com/homedoctor.com.ua
Телефон контакт-центру:
+38 (048) 750 44 66
+38 (096) 558-44-66
+38 (095) 558-44-66
+38 (073) 558-44-66