Перейти до панелі інструментів
миллениум

Коуч PCC ICF, ментор-коуч, експерт у сфері тайм-менеджменту, автор методики «Органайзер самостійного школяра», щаслива мама, дружина, власник успішного бізнесу. Саме так представила нам себе Аліна КОВАЛЬ – жінка з неймовірними знаннями та практиками, які допоможуть вам організувати своє життя. Завдяки тайм-менеджменту та коучингу ви отримаєте те, чого дійсно прагнете від життя та допоможете своїм дітям.

– Пані Аліно, вітаємо Вас! Поговоримо про управління часом в умовах невизначеності?
– Доброго дня. Дякую Вам за інтерес до такої важливої теми як тайм-менеджмент. Проблеми управління часом завжди цікавили людей: від того, як лягати спати вчасно, до того, як поставити стратегічну ціль компанії. А невизначеність – посилює проблеми тайм-менеджменту та ставить нові виклики.
– Що робити українцям з планами, які непередбачувані кожного дня?
– Насамперед – усвідомити те, що ми не управляємо часом, а керуємо своїми діями, виставляємо пріоритети. Друге – прийняти той факт, що тайм-менеджмент – це навичка, а не інструкція. Третє – особиста система управління часом – не є відокремленою від систем управління часом інших людей та об’єктивної реальності.
Глибока робота над цими трьома напрямками може стати першим кроком до побудови власної культури часу. Я вживаю термін «культура часу» тому, що це сукупність методів тайм-менеджменту, які спираються на особистісні орієнтири з урахуванням зовнішніх факторів.
– Чи дійсно тайм-менеджмент може стати опорою для українців у особистих досягненнях?
– Так. Тому що те, як ми використовуємо свій час, завжди в зоні нашого контролю. Прийняття як аксіоми даного факту – це той внутрішній стрижень, який втримає людину в бурхливому VUCA світі. Тепер уявімо, людина усвідомлює, що все крихке й може зникнути в будь-який момент. На фоні цього розвивається тривожність, яка посилюється відсутністю розуміння причинно-наслідкових зв’язків (нелінійність), що в сукупності призводить до незбагненності, що буде завтра. Ось в цьому світі, що може бути опорою? Повторюсь, власна система культури часу.
– Який Ви пропонуєте новий підхід до часових питань у нинішніх реаліях?
– Про нього говорили вище – це розвиток культури часу. Впродовж тридцяти років я вивчала тайм-менеджмент. Щоразу моя система управління часу вдосконалювалася й змінювалась.
Так п’ять років тому я познайомилась з коучингом та знайшла нероздільність методу коучингу та глибокої суті тайм-менеджменту.
Поєднавши їх, я з впевненістю можу сказати, що це новий метод організації свого часу. Він гнучкий, особистісно-орієнтований та сталий у результатах. У 2020 році я оформила авторське право методики планування для дітей «Органайзер самостійного школяра», яка показала свою ефективність саме в поєднані її використання дітьми з коучинговим супроводом батьків.
– Розкажіть про нові методики та інструменти, які допоможуть нам по-новому сприймати свій власний час.
– Звісно, одне інтерв’ю не зможе описати усієї методики. Головна її суть у використанні коучингових компетенцій в розвитку культури часу. Окрім використання компетенцій коуча ICF, пропоную читачам практичні поради. Відповідаючи на них ви розширите бачення, як розвивати власний тайм-менеджмент: Для чого мені розвивати культуру часу? Які мої пріоритети в житті? Які мої переконання впливають на розвиток культури часу? Що й хто є в зоні мого впливу? І якими способами я можу реагувати на ці впливи?
– Якою Ви бачите роль батьків у розвитку навички тайм-менеджменту для дітей?
– Роль батьків – вирішальна. По-перше, власний приклад, адже організованість батьків – це запорука організованості дітей. По-друге, сталі й повторювані дії для дитини – це один з факторів її відчуття безпеки. Тому батькам дуже важливо показати дитині, що є стабільні повторювані структури, якими дитина може керувати.

  1. Організуватися самому й показати приклад.
  2. Визначити те, що дитина, відповідно до віку, може робити сама й нести за це відповідальність.
  3. Планувати день, тиждень разом, не забуваючи про планування спільного часу.
  4. Створити шаблони планування та сприяти заповненню їх дитиною. Тут в допомогу може прийти «Органайзер самостійного школяра», де є готові шаблони для заповнення.
  5. Прописати контакти та дії дитини в надзвичайні ситуації.
  6. Аналізувати з дитиною плани та реальність їх виконання, розвиваючи гнучкість.
  7. Показати дитині, що планування – це не обмеження, а творчий та цікавий процес.
    Також ви можете долучитись до мого авторського курсу для батьків, який стартує на початку квітня.

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями