Перейти до панелі інструментів
миллениум

Дар’я КУШНІР – експертка зі стратегічного маркетингу та комунікацій. Наша героїня рубрики має великий досвід роботи, понад п’ятнадцять років та неабиякий хист до створення брендів. Причина, з якої ми запросили Дар’ю до бесіди – значний запит від читачів. Адже сьогодні надважливий час, коли мрія може здійснитись. Наразі часи створення та побудови власної справи. Долучайтесь до бесіди та звертайтесь за якісною, професійною консультацією до пані Кушнір.

– Пані Дар’є, вітаємо Вас на сторінках нашого видання. Читачі дійсно просять нас публікувати експертні думки. То ж, почнемо з того, чому Ви обрали розвиток персонального бренду як основний фокус?
– Побудова персонального бренду, як частини загальної стратегії просування компанії, зараз в тренді. Власники та керівники компаній – це публічні люди, які уособлюють корпоративний бренд в очах клієнтів та усіх зацікавлених осіб. Постійна та реальна їх присутність у соцмережах гуманізує бренд та робить його більш доступним, привабливим. Але розвивати персональний бренд корисно кожному члену команди, не тільки керівникам. Тому я фокусуюсь наразі саме на цьому напрямку. Він найефективніший та дарує багато можливостей.
– У чому полягає особливість Вашого підходу до роботи?
– Думаю, мій підхід відображає власну персональну місію: одушевити та гуманізовати бізнес крізь призму особистості. Я допомагаю побудувати цілісну екосистему особистості, об’єднуючи навколо неї бізнес та інші важливі сфери життя. Я створюю дієву дорожню карту нової особистої та професійної реальності. Я б сказала без пафосу, що можу назвати себе архітектором персонального бренду, адже вибудовую смисловий та ціннісний каркас для максимальної реалізації потенціалу клієнта. Користуючись таким інструментом, людині буде досить легко орієнтуватись у просторі та розуміти, куди рухатись далі.
– З яких етапів складається робота з клієнтом?
– Початкова стадія складається зі знайомства, дебрифінгу, збору інформації та визначення цілей. Далі ми узгоджуємо з клієнтом зручний формат та варіанти співпраці. Після чого нам необхідно провести повний аудит професійної частини персонального бренду, який включає дослідження навичок та компетенцій, цінностей, місії, цільової аудиторії тощо. Важливо, що кожна сесія завершується наданням мною рекомендацій та домашніх завдань.
Друга ж частина роботи пов’язана зі створенням комунікаційної стратегії та складається з: контент-стратегії, дорожньої карти активації бренду, рекомендацій щодо команди допоміжних спеціалістів тощо.
– Скажіть, скільки часу приблизно займає робота над особистим брендом?
– Усі люди різні, тому я завжди пропоную клієнту обирати комфортний для нього темп, мінімально необхідний час – 1,5-2 години один раз на тиждень. Але варто розуміти, що строки виконання спільної мети залежать від того, як швидко клієнт бажає запустити бренд та скільки часу готовий приділити цьому. Робота ж на етапі створення контенту та запуску усіх процесів вимагатиме від вас 3-4 години активного залучення. Ще раз наголошу, що я допомагаю організувати абсолютно усі процеси та знайти достойних спеціалістів.
– А чи можливо якось автоматизувати процес з мінімальним залученням клієнта у роботу?
– Я впевнена, й практика доводить, що створення особистого бренду неможливе без залучення особистості. Мінімізувати не можна, тільки оптимізувати та автоматизувати. Разом з клієнтом ми обираємо зручний формат, знаходимо спеціалістів, які зможуть, наприклад, розшифрувати надиктований допис та цікаво його оформити. Але знайти когось замість себе, хто транслюватиме твою сутність й повністю замінить тебе у цій роботі, неможливо.
– Дякуємо, Дар’є, Ваша діяльність та фах дійсно на часі для українців. Яку пораду дасте тим, хто хоче почати роботу над персональним брендом?
– Починати варто з рефлексії, щоб зрозуміти свої бажання та прагнення. Чим цінним я хочу поділитись зі світом та для чого мені взагалі потрібен особистий бренд, що я хочу транслювати… Це головні питання, на які потрібно дати чесну відповідь.
Другий важливий аспект – оцінка наявних ресурсів. Поняття ресурси включає: час, кошти, соціальний капітал. Більше шансів на успіх у тих, хто має час, а не фінанси. Мені як ментору легше працювати саме в цьому випадку, адже в питанні побудови персонального бренду якісне залучення клієнта неможливо компенсувати грошима. Тому я запрошую вас на сторінку в інстаграм, щоб познайомитись та створити успішний особистий бренд.
@dk_channel.pro

Зв'яжіться з нами

Наші менеджера проконсультують вас за всіма питаннями